Mulle ei viikonloppu käy mutta kuinka olisi torstai-ilta?skuikka kirjoitti:Se on taas viikonloppu tuossa loppuviikosta, ja mopolla voisi ajaa.
Kaakonkulmalla ajelu?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Joo,näin on.Ja meri on jäässä,vihdoin.skuikka kirjoitti:Se on taas viikonloppu tuossa loppuviikosta, ja mopolla voisi ajaa.
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
No tällä kertaa ei ole edes kotiintuloaikoja perjantaina, mutta torstai ei onnistu.
Meinaatko Lightspeed että se haminan eteläpuolella oleva isohko järvi kantaa jo mopon?
Meinaatko Lightspeed että se haminan eteläpuolella oleva isohko järvi kantaa jo mopon?
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Joo,kyllä kantaa.Sunnuntaina kävin kokeilemassa,sillan alta ja virta paikoista en mennyt.skuikka kirjoitti:No tällä kertaa ei ole edes kotiintuloaikoja perjantaina, mutta torstai ei onnistu.
Meinaatko Lightspeed että se haminan eteläpuolella oleva isohko järvi kantaa jo mopon?
Jos seuraava sunnuntai on vapaa,käyn vähän pidemmällä.
- DOMI
- Viestit: 964
- Liittynyt: La Touko 17, 2008 11:08 am
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
- Paikkakunta: Anjala
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
28.2 Lauantaina kannattaa poiketa Haminan Hietakylän rannassa.http://www.hamsmk.net/kuvat/Kujansuu_kisat_2009.pdf
Lähtöjen välissä on hyvä testata meren jää ajelulenkillä tai lämmitellä grillin ääressä ja tankata kuppi kuumaa.
Kannuskoskella Vainosenjärvellä on muuten pienimuotoinen jäärata. Tarkoitus olisi käydä sitä tulevana viikonloppuna testaamassa, päivästä en vielä tiedä. Polttopuita pitäis siellä mökkitontilla käydä ohessa tekemässä.
Sinnepäin on aika mukavat polut myös pikitien ja väliväylän Pohjoispuolelta Valkeala-Tirva-Kannuskoski kautta.
Lähtöjen välissä on hyvä testata meren jää ajelulenkillä tai lämmitellä grillin ääressä ja tankata kuppi kuumaa.
Kannuskoskella Vainosenjärvellä on muuten pienimuotoinen jäärata. Tarkoitus olisi käydä sitä tulevana viikonloppuna testaamassa, päivästä en vielä tiedä. Polttopuita pitäis siellä mökkitontilla käydä ohessa tekemässä.
Sinnepäin on aika mukavat polut myös pikitien ja väliväylän Pohjoispuolelta Valkeala-Tirva-Kannuskoski kautta.
- Artsi_L
- Viestit: 88
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 10:59 am
- Pyörä: Yamaha XTZ750
- Paikkakunta: Kaakkoinen itäraja - Miehikkälä
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Tota noin, onko kannatusta ehdotukselle että kasataan foorumille Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueelta GPS koordinaatit kaikista nuotio- ja laavupaikoista.
Käännösohjelmillahan saa nuo "Point Of Interest" laavupaikat soviteltua niin Garmin kuin TomTom (ja muillekkin navigaattori) -ajelijoille hyödyksi.
Miehikkälän metsissä kurvaillessa on muutama laavu näkynyt siellä täällä, ja nuotiosija on niissä ollut laavun edessä.
Mainioita taukopaikkoja tulevan kesän ajoreissuille.
Comments please.
Käännösohjelmillahan saa nuo "Point Of Interest" laavupaikat soviteltua niin Garmin kuin TomTom (ja muillekkin navigaattori) -ajelijoille hyödyksi.
Miehikkälän metsissä kurvaillessa on muutama laavu näkynyt siellä täällä, ja nuotiosija on niissä ollut laavun edessä.
Mainioita taukopaikkoja tulevan kesän ajoreissuille.
Comments please.
- DOMI
- Viestit: 964
- Liittynyt: La Touko 17, 2008 11:08 am
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
- Paikkakunta: Anjala
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Iso osa laavuista on yksityisten ja metsästysporukoiden omia rakennelmia, eikä välttämättä tarkoitettu yleiseen käyttöön. Mutta suurin osa ei välttämättä nostaisi asiasta kuitenkaan mitään meteliä. En kuitenkaan viitsis itse niitä julkisesti mainostella.Artsi_L kirjoitti:Tota noin, onko kannatusta ehdotukselle että kasataan foorumille Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueelta GPS koordinaatit kaikista nuotio- ja laavupaikoista.
Käännösohjelmillahan saa nuo "Point Of Interest" laavupaikat soviteltua niin Garmin kuin TomTom (ja muillekkin navigaattori) -ajelijoille hyödyksi.
Miehikkälän metsissä kurvaillessa on muutama laavu näkynyt siellä täällä, ja nuotiosija on niissä ollut laavun edessä.
Mainioita taukopaikkoja tulevan kesän ajoreissuille.
Comments please.
Voisi olla kyllä hyvä idea ilmoitella sellaisista laavuista ja nuotiopaikoista, joiden tietää olevan käytettävissä. Samoin tietysti asianlaita olis mukavien "ajettavien" metsäpolkujen osalta. Jos on tiedossa mukavia ajopolkuja omilla mailla tai harrastukseen myönteisesti suhtautuvan maanomistajan mailla, olis huolettomampaa metsäpolkuja ajella.
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Omassa kokoelmassa on 165 reittipistettä joista taukopaikkoja lähistöllä on tusinan verran.Salpalinjalla suurin osa.DOMI kirjoitti:Iso osa laavuista on yksityisten ja metsästysporukoiden omia rakennelmia, eikä välttämättä tarkoitettu yleiseen käyttöön. Mutta suurin osa ei välttämättä nostaisi asiasta kuitenkaan mitään meteliä. En kuitenkaan viitsis itse niitä julkisesti mainostella.Artsi_L kirjoitti:Tota noin, onko kannatusta ehdotukselle että kasataan foorumille Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueelta GPS koordinaatit kaikista nuotio- ja laavupaikoista.
Käännösohjelmillahan saa nuo "Point Of Interest" laavupaikat soviteltua niin Garmin kuin TomTom (ja muillekkin navigaattori) -ajelijoille hyödyksi.
Miehikkälän metsissä kurvaillessa on muutama laavu näkynyt siellä täällä, ja nuotiosija on niissä ollut laavun edessä.
Mainioita taukopaikkoja tulevan kesän ajoreissuille.
Comments please.
Voisi olla kyllä hyvä idea ilmoitella sellaisista laavuista ja nuotiopaikoista, joiden tietää olevan käytettävissä. Samoin tietysti asianlaita olis mukavien "ajettavien" metsäpolkujen osalta. Jos on tiedossa mukavia ajopolkuja omilla mailla tai harrastukseen myönteisesti suhtautuvan maanomistajan mailla, olis huolettomampaa metsäpolkuja ajella.
- DOMI
- Viestit: 964
- Liittynyt: La Touko 17, 2008 11:08 am
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
- Paikkakunta: Anjala
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Huomena puoliltapäivin olis tarkoitus käydä suorittamassa laskiaisajelut tuolla Vainosenjärven jäällä. Pieni "jokkisrata" metsässä on myös aurattu, jossa korkeuserot tuo ajamiseen lisää hauskuutta. 
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Huomenna on linkouspäivä. Jos sattuu olemaan muita lumenpöllytysintoisia, niin voisi linkota porukalla.
Eikös kaikilla ole jo tähän aikaan lomaa?
Eikös kaikilla ole jo tähän aikaan lomaa?
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Sikataudin jälki vaivoja vielä...skuikka kirjoitti:Huomenna on linkouspäivä. Jos sattuu olemaan muita lumenpöllytysintoisia, niin voisi linkota porukalla.
Eikös kaikilla ole jo tähän aikaan lomaa?
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
LightSpeed kirjoitti:Omassa kokoelmassa on 165 reittipistettä joista taukopaikkoja lähistöllä on tusinan verran.Salpalinjalla suurin osa.DOMI kirjoitti:Iso osa laavuista on yksityisten ja metsästysporukoiden omia rakennelmia, eikä välttämättä tarkoitettu yleiseen käyttöön. Mutta suurin osa ei välttämättä nostaisi asiasta kuitenkaan mitään meteliä. En kuitenkaan viitsis itse niitä julkisesti mainostella.Artsi_L kirjoitti:Tota noin, onko kannatusta ehdotukselle että kasataan foorumille Kymenlaakson ja Etelä-Karjalan alueelta GPS koordinaatit kaikista nuotio- ja laavupaikoista.
Käännösohjelmillahan saa nuo "Point Of Interest" laavupaikat soviteltua niin Garmin kuin TomTom (ja muillekkin navigaattori) -ajelijoille hyödyksi.
Miehikkälän metsissä kurvaillessa on muutama laavu näkynyt siellä täällä, ja nuotiosija on niissä ollut laavun edessä.
Mainioita taukopaikkoja tulevan kesän ajoreissuille.
Comments please.
Voisi olla kyllä hyvä idea ilmoitella sellaisista laavuista ja nuotiopaikoista, joiden tietää olevan käytettävissä. Samoin tietysti asianlaita olis mukavien "ajettavien" metsäpolkujen osalta. Jos on tiedossa mukavia ajopolkuja omilla mailla tai harrastukseen myönteisesti suhtautuvan maanomistajan mailla, olis huolettomampaa metsäpolkuja ajella.
Miehikkälään on tekeillä täysimittainen enduropolku ajatellen vuoden 2011 Six Days enduroa. Lukemattomia polkujakin löytyy mutta maanomistajat eivät pitäisi jos niissä alettaisiin paljonkin pörrätä (hiihtäminen kun on ainoa oikea urheilumuoto Miehikkälässä)...
Keep calm and love fossil fuels.
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
mikko73h kirjoitti:
Miehikkälään on tekeillä täysimittainen enduropolku ajatellen vuoden 2011 Six Days enduroa. Lukemattomia polkujakin löytyy mutta maanomistajat eivät pitäisi jos niissä alettaisiin paljonkin pörrätä (hiihtäminen kun on ainoa oikea urheilumuoto Miehikkälässä)...
Hankkisivat ensin hiihdon MM-kisat ja kertoisivat sitten mikä on oikea laji.
-
LightSpeed
- Viestit: 1272
- Liittynyt: La Maalis 04, 2006 8:58 pm
- Pyörä: FE390,12GS
- Paikkakunta: Hamina
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Sunnuntaille suunniteltiin ajelua ,lähtöpaikka entinen Anjalankoski.
Jos sattuisi olemaan kylmä niin ajetaan lyhyt lenkki.
Jos sattuisi olemaan kylmä niin ajetaan lyhyt lenkki.
Re: Kaakonkulmalla ajelu?
Saattaapi onnistua, jos ei mennä umpihankeen (kunto niin huono)ja tankkausväli 125kmLightSpeed kirjoitti:Sunnuntaille suunniteltiin ajelua ,lähtöpaikka entinen Anjalankoski.
Jos sattuisi olemaan kylmä niin ajetaan lyhyt lenkki.
Mistäpäin lähtö ja mieluiten puolenpäivän jälkeen