Oikeastaan tuo kaatuminen eikä pusakot ole olleet ongelmana. Vilkkujen johtojen kolvaukset murtuu, johdot menee poikki(kutistesukkaa käytetty), muovikuvut lähtee irti, muovikuvut vuotaa vedet sisälle.jonkko kirjoitti:Pistä katevilkut taakse,ei jää puskoihiin kiinni eikä osuu ensimäisenä ku parkissa mopotin kaatuu
TArvittavat osat olen jo hankkinut Biltemasta. LED-vilkut ja LED-takavalon. Ilmeisesti tuo takavalo ei kuitenkaan valaise rekkaria tarpeeksi, joten joku lyhty siihenkin tarttisi varmaan laittaa.
