E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Tulee vähä äkkiä taas. Tuli mieleen että lähdettäiskö porukalla käymään kafeella Nummijärvellä tänään pe ehtoolla?
Tuli jonkunlainen reittikin mieleen. Kauhajoen ABC - kokonkylä - päntsy - jotaki pienempää tietä hiukkajärvelle - hyyppä - nummijärvi.
Onko kiinnostuneita? Lähtö vois olla ABC:n pihasta klo 18.30 että pitkänmatkalaisetkin ehtis mukaan.
Tuli jonkunlainen reittikin mieleen. Kauhajoen ABC - kokonkylä - päntsy - jotaki pienempää tietä hiukkajärvelle - hyyppä - nummijärvi.
Onko kiinnostuneita? Lähtö vois olla ABC:n pihasta klo 18.30 että pitkänmatkalaisetkin ehtis mukaan.
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Olisko huomenna ny sitte jotaki kyrsän käryystä pärinää johnaki päin ep:n aluetta? Mulle ainaki passaa kaikki abc:t, tb:t ja st:t ja kaikki kellonaijjat käy.. kuhan aurinko on kunnolla noussu eikä vielä laskenu.. nappulat alla joten miel. hiekkaa tms..
Olisko lähtijöötä?
Olisko lähtijöötä?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
- Tuuba
- Viestit: 383
- Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 10:41 pm
- Pyörä: Transalp Super Four version R -97
- Paikkakunta: Kurikka
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Meinas olla, mutta jourun iesus ottamahan tuon vaimokkeen takapenkille, muuten tuloo kuulemma sota! Notta ajamma sitte vaan varmaan kaheestaan isoompia tiestöjä...
Eikä sen puolehen, huomiseksi on luvattu niin lämpööstä, että pakkoki ajaa sataa, ettei tuu lämpöhalavausta
Eikä sen puolehen, huomiseksi on luvattu niin lämpööstä, että pakkoki ajaa sataa, ettei tuu lämpöhalavausta
-Honda Super Four 600 version R by Tuubaxx offroad systems inc. = Hieno nimi raiskatulle PD10 Transalpille 
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Oltiin perjantaina Zamin kans pikku turneella. Aikasta kova pölypilvi seurasi karavaania. Tehtiin sellainen mutkan kautta oikaisu Nummijärvelle, karvan alle 70 km Kauhajoen ABC - Nummijärven leirintäalue. Kovin jäi alhaiseksi asvalttiprosentti.
Vois sitä lähteä, jos jollaki olis kivaa reittiä tiedossa. Muuten lähden sileäpyöräisellä ajamaan jonkin pidemmän lenkin. Päivystän ajokutsua vielä noin klo 13.00 saakka. Pitää vielä käydä vetämässä naapurin lehmä pois pilttuusta (oikea ja kuollu), ei siis enää mikään matkalehmä.
Saa kiinni myös puhelimella, 0400 958346
Vois sitä lähteä, jos jollaki olis kivaa reittiä tiedossa. Muuten lähden sileäpyöräisellä ajamaan jonkin pidemmän lenkin. Päivystän ajokutsua vielä noin klo 13.00 saakka. Pitää vielä käydä vetämässä naapurin lehmä pois pilttuusta (oikea ja kuollu), ei siis enää mikään matkalehmä.
Saa kiinni myös puhelimella, 0400 958346
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Taitaa olla tosiaan liian kuuma paikallisen pusikon tonkimiseen... tyrellä sorareitti ähtäriin --> kaverin mökille käymään
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Onkohan kukaan menossa huomenna ajelulle? Aattelin vetäästä jonkummoosen sunnuntairallin.
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
pp kirjoitti:Onkohan kukaan menossa huomenna ajelulle? Aattelin vetäästä jonkummoosen sunnuntairallin.
Voisin lähteä, vedin toki Masiinamessumarssin tänään. 250 km vältellen asvalttia, pari hutia ja välillä kartinkia autolla. Kävin samalla reissulla kartoittamassa Isojoen tieverkostoa. Hyyppä - lauha - isojoki - pesämäki - vesijärvi - kärjenkoski - Dagsdmark - Pyhävuori - Liden - Tjöck - Myrkky - Lappi - Teuva - Kjoki - Hyyppä.
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Miten olis EP:n porukalla, suunnitellaan joku "kiertolenkki" ympäri maakuntaa porukalla. Joku tietää aina jonkun "oikopolun"...
?

?
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
klo 12 Kurikan ästee?
-
TeroK
- Viestit: 120
- Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 11:34 pm
- Pyörä: Honda XL1000VA Varadero
- Paikkakunta: Kurikka
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Nyt ei enää viitti yrittää tähän lähtöön 
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Ohi meni. Klo 12.05 avasin koneen
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Täälä istun kaffilla mihinkä osoitteeseen ehditte?
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Aika putkeen menee nää porukka-ajelut
Olisko tulevalla viikolla sen lähes mystisen torstai ajelun aloitusviikko.. vknloppu meneeki sitte jonottaes provinssin narikkaan..
Olisko tulevalla viikolla sen lähes mystisen torstai ajelun aloitusviikko.. vknloppu meneeki sitte jonottaes provinssin narikkaan..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
-
melkein isotohtori
- Viestit: 185
- Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 12:31 am
- Pyörä: SE 950
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Mukana Ensviikolla ma-to illat(jos SE huolitaan mukaan),
olis mukava kavereilta "salaa" harjotella tulevan v-lopun riihimäki reissua varten....
Ja jos matkaan huolitaan NIIN tuuba kans mukaan, niin saan tartuttaa suhun ton lintuflenskan (kottaraiskuume) <- ei sillä wp:llä viä ta:sta kotaria tehdä <- onneks..
olis mukava kavereilta "salaa" harjotella tulevan v-lopun riihimäki reissua varten....
Ja jos matkaan huolitaan NIIN tuuba kans mukaan, niin saan tartuttaa suhun ton lintuflenskan (kottaraiskuume) <- ei sillä wp:llä viä ta:sta kotaria tehdä <- onneks..
- ramirin
- Viestit: 1373
- Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
- Pyörä: Ready To Push
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: E-P:n Alueen Kerääntymiset ja Surauttelut KAUSI 2009
Viittasikos tämä sikaflenssu sitte tuohon DR800 PIG -malliin (sittemmin muutettu viittaamaan Hondan kevari mallistoon H1N1..)melkein isotohtori kirjoitti:Mukana Ensviikolla ma-to illat(jos SE huolitaan mukaan),
olis mukava kavereilta "salaa" harjotella tulevan v-lopun riihimäki reissua varten....
Ja jos matkaan huolitaan NIIN tuuba kans mukaan, niin saan tartuttaa suhun ton lintuflenskan (kottaraiskuume) <- ei sillä wp:llä viä ta:sta kotaria tehdä <- onneks..
Pitääskö täs vähä niinku enemmistön päättää mistä olis lähtö ja koska..? Äystöölle ku ei oo viä ABC:tä saatu ja kainaaston Kesoiliki tais lopettaa jo hetki sitte.. eli mulle passsaa ainaki kaikkki (välimyynti varauksin)..
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.