mitäköhän porukka on tehnyt ku ennemmän kilsoja on kertynyt? Nyt tulee kohta 30tkm täytee ja tähän asti on menty ite öljyjen ja filsujen vaihoilla sekä venat katottu. Siitä en tiedä onko edellinen omistaja enne 15tkm mitään erikoista tehnyt. Kannattaako isompaa koneremppaa tehdä missä vaiheessa jos viripalikkaa kiinni laittaa, nyt on slipari, kaasari säädöissä ja ilmanputsari modattu ja tarkotus ois kansi työstää ja nokkaa vaihtaa sekä kokoputkisto yms mitä kaikkea mielee tulee.
Ja pyörä on 04 mallinen.
SXC isommat huollot
Valvoja: Moderaattorit
Re: SXC isommat huollot
Ei ole vielä kilometrejä. Jos jotain löydät mitä suosittelet laitettavaksi niin voisitko raportoida, tietääpi mitä on odotettavissa ja kannattaa tarkistaa...
Eikös noissa ole ollut niitä puolipuristimen tapin "korjauksia" ja venttiilin nostimien rullissa jotain korjattavaa... En ole mikään huoltomies joten termit saattavat olla erikoisia.
Eikös noissa ole ollut niitä puolipuristimen tapin "korjauksia" ja venttiilin nostimien rullissa jotain korjattavaa... En ole mikään huoltomies joten termit saattavat olla erikoisia.
antti
Re: SXC isommat huollot
itelläni ei muuta ongelmaa ole ollu ku tuo tasapaino akseli ja laakerit pamahti kytkinkopan alta 25tkm kohdilla, nyt vaihdettu kaikki sieltä ja pelittää taas.