SXC isommat huollot

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

wertty
Viestit: 6
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:29 pm
Pyörä: 625sxc moto

SXC isommat huollot

Viesti Kirjoittaja wertty »

mitäköhän porukka on tehnyt ku ennemmän kilsoja on kertynyt? Nyt tulee kohta 30tkm täytee ja tähän asti on menty ite öljyjen ja filsujen vaihoilla sekä venat katottu. Siitä en tiedä onko edellinen omistaja enne 15tkm mitään erikoista tehnyt. Kannattaako isompaa koneremppaa tehdä missä vaiheessa jos viripalikkaa kiinni laittaa, nyt on slipari, kaasari säädöissä ja ilmanputsari modattu ja tarkotus ois kansi työstää ja nokkaa vaihtaa sekä kokoputkisto yms mitä kaikkea mielee tulee.
Ja pyörä on 04 mallinen.
Avatar
AnttiL
Viestit: 2978
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 12:51 am
Pyörä: exc
Paikkakunta: ROI

Re: SXC isommat huollot

Viesti Kirjoittaja AnttiL »

Ei ole vielä kilometrejä. Jos jotain löydät mitä suosittelet laitettavaksi niin voisitko raportoida, tietääpi mitä on odotettavissa ja kannattaa tarkistaa...

Eikös noissa ole ollut niitä puolipuristimen tapin "korjauksia" ja venttiilin nostimien rullissa jotain korjattavaa... En ole mikään huoltomies joten termit saattavat olla erikoisia.
antti
wertty
Viestit: 6
Liittynyt: Su Tammi 07, 2007 12:29 pm
Pyörä: 625sxc moto

Re: SXC isommat huollot

Viesti Kirjoittaja wertty »

itelläni ei muuta ongelmaa ole ollu ku tuo tasapaino akseli ja laakerit pamahti kytkinkopan alta 25tkm kohdilla, nyt vaihdettu kaikki sieltä ja pelittää taas.
Vastaa Viestiin