Sivu 1/1

dr 650 projekti

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2007 6:17 pm
Kirjoittaja deerrä
täs ois kuvia mun projektista.. http://s139.photobucket.com/albums/q319/maza2007/

dr 650 projekti

Lähetetty: Pe Huhti 27, 2007 12:17 am
Kirjoittaja deerrä
TOSI! huono mäihä mursin töissä sormen...hidastaa vähä projektin edistymistä.tankki ja muovit o maalarilla

Lähetetty: Ke Touko 02, 2007 9:09 pm
Kirjoittaja jussimh
Ihan kunnioitusta herättävä projekti..

dr 650 projekti

Lähetetty: Pe Touko 04, 2007 12:00 am
Kirjoittaja deerrä
jee! sain ledivilkut pelittään pitkän taistelun jälkeen..ja kävin teettämässä teräspunos jarruletkut,päätin sittekki laittaa vakio takaloksun.ku ei toho kuvissa näkyneeseen hondan crossiloksuun tarttunu maali :(

dr 650 projekti

Lähetetty: To Touko 10, 2007 8:24 pm
Kirjoittaja deerrä
no ny alko viimesten osien kasaus :) viikonloppuna ois tarkotus päästä ajeleen...

Lähetetty: Pe Touko 11, 2007 10:20 am
Kirjoittaja jaket
millä maalasit noita koppia?

Lähetetty: Pe Touko 11, 2007 1:38 pm
Kirjoittaja deerrä
jos tarkotit tota koneen maalia ni VHT:n lämpömaalilla kuulemma parasta konemaalia ja saa monen sävystä

dr 650 projekti

Lähetetty: Su Touko 13, 2007 5:26 pm
Kirjoittaja deerrä
no ny sain sit ekat savut koneesta :) ja tosi hieno aurinkoinen keli...takarenkaan sisuskumi rikki :( ei si päässykkään perkele ajeleen....

dr 650 projekti

Lähetetty: Ke Touko 16, 2007 3:53 pm
Kirjoittaja deerrä
do dii! kesän ekat ajot ajettu :) projekti viimein valmis! vettä tulee kaatamalla mutta ei haitannu ajamista :)