Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.
Valvoja: Moderaattorit
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Ti Huhti 24, 2007 6:17 pm
Viimeksi muokannut
deerrä , Ma Huhti 30, 2007 2:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Pe Huhti 27, 2007 12:17 am
TOSI! huono mäihä mursin töissä sormen...hidastaa vähä projektin edistymistä.tankki ja muovit o maalarilla
jussimh
Viestit: 782 Liittynyt: Ma Tammi 22, 2007 7:37 pm
Pyörä: KTM 950 Adventure
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jussimh » Ke Touko 02, 2007 9:09 pm
Ihan kunnioitusta herättävä projekti..
Aina kiireinen mansikanviljelijä
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Pe Touko 04, 2007 12:00 am
jee! sain ledivilkut pelittään pitkän taistelun jälkeen..ja kävin teettämässä teräspunos jarruletkut,päätin sittekki laittaa vakio takaloksun.ku ei toho kuvissa näkyneeseen hondan crossiloksuun tarttunu maali
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » To Touko 10, 2007 8:24 pm
no ny alko viimesten osien kasaus
viikonloppuna ois tarkotus päästä ajeleen...
jaket
Viestit: 1049 Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 1:37 pm
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010
Viesti
Kirjoittaja jaket » Pe Touko 11, 2007 10:20 am
millä maalasit noita koppia?
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Pe Touko 11, 2007 1:38 pm
jos tarkotit tota koneen maalia ni VHT:n lämpömaalilla kuulemma parasta konemaalia ja saa monen sävystä
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Su Touko 13, 2007 5:26 pm
no ny sain sit ekat savut koneesta
ja tosi hieno aurinkoinen keli...takarenkaan sisuskumi rikki
ei si päässykkään perkele ajeleen....
deerrä
Viestit: 29 Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:13 am
Paikkakunta: haukipudas
Viesti
Kirjoittaja deerrä » Ke Touko 16, 2007 3:53 pm
do dii! kesän ekat ajot ajettu
projekti viimein valmis! vettä tulee kaatamalla mutta ei haitannu ajamista