takakura 690 Rally projekti
Valvoja: Moderaattorit
Re: takakura 690 Rally projekti
Aikoinaan tein kaatumis sensorille bracketin jotta saan tilaa tähän kohtaan. Siinä oli mulla alumiinikuoressa oleva 10um pestävä polttoaine filtteri. Tankissa on vain profill sukka pumpun päässä. Polttoaine pumppu vaihtunee jossain vaiheessa
hiiliharjattomaan malliin.
hiiliharjattomaan malliin.
Viimeksi muokannut takakura, Ke Tammi 13, 2021 8:17 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
- _JPA_
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Loka 15, 2014 11:58 am
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Re: takakura 690 Rally projekti
Onko valot halogeenit vai ledit?
Re: takakura 690 Rally projekti
KTM Rally Factory replica 450 Halogenit 9005/HB3 kannalla.
Ajan aika vähän pimeällä joten tyydyin näihin.
9005/HB3 kannalla saa LED polttimoa myös jos haluaa. Esim. Aliexpress.
Tai voi myös päivittää näihin https://www.perfect-fairings.com/produc ... -60-hi-lo/
Hellan valot kuitenkin kyseessä joten laadukkaat.
Paremmat valot kuitenkin kuin orggis 690 valot.
PF halusi 150Eur lisää jos olisin valinnut LED valot. Varmaan olisivat hyvät ja ehkäpä olisi kannattanut ottaa ne, valokuviot
ehkäpä paremmat kuin halogen umpiossa, mutta...
koska LED teknologia menee koko ajan eteenpäin ja kehittyy niin valitsin tämän tien. Halogen umpiot ja umpioon nämä:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4300201 ... lttimopari
Jäähdytyspuhaltimet ja jäähdytys siilit pitää LED polttimot kylmänä. Tosin "Ei tie liikennekäyttöön" maininta on niissä.
On siinä tehonkulutuksessa huima ero LED 24W ja halogen 65W.
Philipsin Pro mallit vielä parempia.
https://www.philips.fi/c-e/au/auton-val ... l-led.html
Ajan aika vähän pimeällä joten tyydyin näihin.
9005/HB3 kannalla saa LED polttimoa myös jos haluaa. Esim. Aliexpress.
Tai voi myös päivittää näihin https://www.perfect-fairings.com/produc ... -60-hi-lo/
Hellan valot kuitenkin kyseessä joten laadukkaat.
Paremmat valot kuitenkin kuin orggis 690 valot.
PF halusi 150Eur lisää jos olisin valinnut LED valot. Varmaan olisivat hyvät ja ehkäpä olisi kannattanut ottaa ne, valokuviot
ehkäpä paremmat kuin halogen umpiossa, mutta...
koska LED teknologia menee koko ajan eteenpäin ja kehittyy niin valitsin tämän tien. Halogen umpiot ja umpioon nämä:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4300201 ... lttimopari
Jäähdytyspuhaltimet ja jäähdytys siilit pitää LED polttimot kylmänä. Tosin "Ei tie liikennekäyttöön" maininta on niissä.
On siinä tehonkulutuksessa huima ero LED 24W ja halogen 65W.
Philipsin Pro mallit vielä parempia.
https://www.philips.fi/c-e/au/auton-val ... l-led.html
Viimeksi muokannut takakura, Ti Touko 11, 2021 1:57 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Kuvat ei näy. Pitää keksiä joku ratkaisu tähän.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
-
- Viestit: 2005
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: takakura 690 Rally projekti
Kuvat tulee latauksina. Näkyy kyllä,mutta ei siten kuin olettaa.
Re: takakura 690 Rally projekti
Virtalukon kanssa on pieniä haasteita sovittaa se yhteen tankin yläkiinnikkeen kanssa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Virtalukon suojakuori pois niin mahtuu paremmin. Myös penkki.
Dimitris lupasi lähettää uuden billet kannakkeen tuohon virtalukon paikkaan.
Nyt tässä peltiversiossa viilailin sitä turhan isoksi kun yritin sovittaa virtalukkoa muovisuojan kanssa.
Viilailin myös siihen säätöurat tai pitkulaisen reiän jotta voi säätää postiota eteen taakse
Penkki ei sovi paikoilleen virtalukon muovisuojan kanssa.
Dimitris lupasi lähettää uuden billet kannakkeen tuohon virtalukon paikkaan.
Nyt tässä peltiversiossa viilailin sitä turhan isoksi kun yritin sovittaa virtalukkoa muovisuojan kanssa.
Viilailin myös siihen säätöurat tai pitkulaisen reiän jotta voi säätää postiota eteen taakse
Penkki ei sovi paikoilleen virtalukon muovisuojan kanssa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Billet osa tuli mutta näyttää aika heiveröiseltä nuo tapit sekä ovat liian lyhyet.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
No niin. Kyllä se on todettava että tämän PF kitin kanssa voi virtalukon ja paisuntasäiliön säilyttää
alkuperäisillä paikoillaan.
Virta avaimesta piti poistaa sen muovit jotta avain kääntyy.
alkuperäisillä paikoillaan.
Virta avaimesta piti poistaa sen muovit jotta avain kääntyy.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Paisuntasäiliöön tehdään tuollainen kolo.
Viimeksi muokannut takakura, Ma Touko 10, 2021 7:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Tässä kuosissa mopo on nyt. Vielä pitää asentaa vilkut. Konttoriin mittarit, navi, kytkimiä, USB laturi...
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Valitsin Rottweiler Performance:n filtterin entisen vakion tilalle. Tämä on höyhenen kevyt
verrattuna vakioon. Antaa myös mahdollisuuden sijoittaa vapaaseen tilaan vaikka mitä.
Rottweiler Performance myy tuohon tilaan sopivaa laukkua.
https://www.rottweilerperformance.com/6 ... -soft-bag/
verrattuna vakioon. Antaa myös mahdollisuuden sijoittaa vapaaseen tilaan vaikka mitä.
Rottweiler Performance myy tuohon tilaan sopivaa laukkua.
https://www.rottweilerperformance.com/6 ... -soft-bag/
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
Re: takakura 690 Rally projekti
Satulan sovittelua. Edestä foamia pois niin jakkara mahtuu tankkien väliin.
Tankin korkin keskilinjan alapuolelle asti piti ottaa pois foamia.
Ehkäpä enemmän vielä voi ottaa pois foamia. Muotoilen foamin niin ettei tule pykälää.
Tankin korkin keskilinjan alapuolelle asti piti ottaa pois foamia.
Ehkäpä enemmän vielä voi ottaa pois foamia. Muotoilen foamin niin ettei tule pykälää.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-