kl600 kahden motin risteytys
Lähetetty: Ti Tammi 24, 2017 1:40 pm
Kaveri toi yhden pyörän ja kaks risaamoottoria. Toinen varustettu sähköstartilla, toinen ei. Yksi pytty, mäntä ja yksi kansi. Yks kaasutin. Hommaksi sain yhden ehjän moottori ymppäämisen, elikkäs parhaat käytettävissä olevat osat molemmista koneista -(mahdollisimman halvalla...)
Kun pytty ja mäntä olivatkin valmiiksi irrallaan, kattelin niitä pikkusen. Männässä oli pari skraadia, ja pytyssäkin pikku jälki. Pytty oli 1mm ylikoossa. Kokeilin hoonata pyttyä ja sainkin siittä kohtuullisen, eli eipä porattu, -eikä hommattu uutta mäntää. Porauksen ja uuden männänhän voi päivittää myöhemminkin, jos tuo hoonattu pytty tuosta äkkiä väljenee.
Purin sitten molemmat moottorit. Joku aiempi remontoija ilmeisesti tykänny silikoonista, sitä löyty joka paikasta.

koneen halkaisu, tässäkään välissä ei pitäis oikeesti oola tiivistettä lainkaan..

Kun pytty ja mäntä olivatkin valmiiksi irrallaan, kattelin niitä pikkusen. Männässä oli pari skraadia, ja pytyssäkin pikku jälki. Pytty oli 1mm ylikoossa. Kokeilin hoonata pyttyä ja sainkin siittä kohtuullisen, eli eipä porattu, -eikä hommattu uutta mäntää. Porauksen ja uuden männänhän voi päivittää myöhemminkin, jos tuo hoonattu pytty tuosta äkkiä väljenee.
Purin sitten molemmat moottorit. Joku aiempi remontoija ilmeisesti tykänny silikoonista, sitä löyty joka paikasta.

koneen halkaisu, tässäkään välissä ei pitäis oikeesti oola tiivistettä lainkaan..








