Mutta... -kun ei netistäkään tunnu löytyvän kuvia laitteesta. Italian enduro/MX foorumeilta löydetyt vehkeet on ilmajäähdytteisiä (tää on Frigerion pajan loppusuoran laitteita) on värityksen löytymisessä nyt ongelmia. Jos jollakulla olisi sattumalta kuva tämmöisestä pelistä, olisi sellainen kyllä kovasti avuksi.
Pyörän alkuperäinen rekkari on ollut HR-21. Ja nyt ainakin tässä on vihreä runko, kaikissa nettikuvissa olen nähnyt punaisen rungon. BIKE lehden 1/88 luettelossakin on mustavalkoinen kuva:

Eli kuvia saa laittaa, ja niistä olen äly kiitollinen!
