Sivu 1/1
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ma Syys 10, 2012 7:43 am
Kirjoittaja Koheltaja
Hienoa Tomi, tätä rojektia tullaan seuraamaan

Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ti Syys 11, 2012 1:34 pm
Kirjoittaja Ylimatti
Hmm...on sitä aikaa mennyt itse kullakin kun on täällä viimeksi jotain kirjoitellut. Nyt on kai jo kuittailujen vähentämiseksi seurailtava tätä brojektia - muutoksia tulee ihan kuin ennen vanhaan sitä tahtia ettei perässä pysy. Kawa on siis jo ihan eri pyörä kuin mistä vielä pari viikkoa sitten puhuttiin!
Etulamppu on hieno. Jotenkin tutun näköinen...
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ti Syys 11, 2012 4:26 pm
Kirjoittaja jarno78
Mistä tuommoisen lampun saisi ? Suitzasta on lampun kromi lista jotenkin kaheksikolla ja pitäs hommata ehyt ja tuohan on ihan pähee, mut tuo lokari on jotenkin outo
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ti Syys 11, 2012 8:29 pm
Kirjoittaja lolletti
Juu kiinnostaa myös mistä tollasen lampun saa? On komee peli muuten ja mielenkiintoinen laitos.
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ke Syys 12, 2012 3:08 pm
Kirjoittaja Koheltaja
TomiKoo kirjoitti:Koheltaja, seuraa vaan ja tervetuloa myös tallilla (Pickala ST1 lähellä) käymään, usein perjantai-illat vierähtävät siellä.
Voisin vaikka tullakkin käymään jossakin välissä, kai sulla on vielä sama luurinumero niin kilautan ennen tuloa?
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ke Marras 28, 2012 6:13 pm
Kirjoittaja mkn
Mihin tuota Speedo Healeria tarvitaan?
Re: TomiKoon Kawa KLX250S 2009
Lähetetty: Ke Marras 28, 2012 9:41 pm
Kirjoittaja BadAss
mkn kirjoitti:Mihin tuota Speedo Healeria tarvitaan?
Korjaa mittarivirheen, jos on vaihdettu välityksiä.