Pyörä on ruma, katteet on joku joskus maalannut keltaiseksi ja paloja puuttuu vähän sieltä sun täältä. Moottori käy siististi ja lähtee tosi helposti käyntiin. Sähköt ovat tehty teippivirityksillä ja iskarit näyttää vuotavan öljyä. Tänään hain uudet stefat ja öljyt etupäähän, jos nämä ehtisi jossain välissä vaihtamaan. Takaiskarin otan seuraavaksi työnalle. Jos jollain sattuu olla hyväkuntoiset katteet kaupan, niin mahdollisesti voisin ostaa.
Laittelen kuvia, jossain välissä jos muistan ottaa. Ja yritän muistaa päivitellä tänne vika/huolto historiaa, kun näistä tuntuu olevan vain huonoja kokemuksia. Uuden takarenkaankin käyn hakemas heti kun Biltema Seinäjoelle avataan.





