- kahvalämppärit
- käsisuojat (DualRoad Acerbis)
- 690 pleksi
- KTM 990 SM-T peräteline
Osat on olemassa, lumet sulaa, pikku hiljaa laitetaan kiinni kun aikaa riittää.
Ensimmäisenä vuorossa peräteline. Eihän se ihan itsestään sovi, eli kiinnikkeitä joutuu tekemään.
Periaatteessa näyttää hyvältä:

Mutta etummaiset kiinnikkeet ei osu kohdalleen. Ajattelin tehdä siirtopalat mustasta lattaraudan pätkästä. Parempia ideoita?

t.Ville


