KTM 950 SM (-T?)

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Kyytsis
Viestit: 80
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 3:18 pm
Pyörä: KTM 950 SM

KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

950 SM pientä parantelua paremmin matka-ajoon passaavaksi.

- kahvalämppärit
- käsisuojat (DualRoad Acerbis)
- 690 pleksi
- KTM 990 SM-T peräteline

Osat on olemassa, lumet sulaa, pikku hiljaa laitetaan kiinni kun aikaa riittää.

Ensimmäisenä vuorossa peräteline. Eihän se ihan itsestään sovi, eli kiinnikkeitä joutuu tekemään.

Periaatteessa näyttää hyvältä:
Kuva

Mutta etummaiset kiinnikkeet ei osu kohdalleen. Ajattelin tehdä siirtopalat mustasta lattaraudan pätkästä. Parempia ideoita?
Kuva

t.Ville
Viimeksi muokannut Kyytsis, Pe Maalis 16, 2012 12:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Rässi66
Viestit: 1047
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
Pyörä: Honda CR250R
Paikkakunta: Lempäälä

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

No nyt lipes Villellä kuvatagit päin persettä. Kokkelileppa tuolla lailla:

Koodi: Valitse kaikki

[img]http://img688.imageshack.us/img688/2637/smsmt.jpg[/img]

[img]http://img692.imageshack.us/img692/1232/smsmt2.jpg[/img]
Kuva

Kuva

Tietenni sie teet siirtopalat kirkkaasta rauvasta, ei valu ruosteet pitkin perää. :idea:
Kyytsis
Viestit: 80
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 3:18 pm
Pyörä: KTM 950 SM

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Niinhän ne linkit meni.. Laitetaan pari kuvaa kostoksi lisää. Nyt käsisuojista...

Johdot on yhä vetämättä, eli noissa on sitten parkit kun sen saa tehtyä. Kahvat vaihtuu lämpökahvoihin, se vaatii vähän lisäaskartelua. Rikoin kaasukahvan viimeksi kun runttasin lämpökahvaa paikalleen, ehkä se nyt sitten onnistuisi.

Kuva
Kuva

Tavaratelineestä tosiaan; kyllähän ne kirkkaasta tarvii tehdä. Ensin joku pahvimalli että saa edes sinnepäin sopivat palaset askarreltua. Kun tietäisi noiden reikien todellisen etäisyyden niin mikäpä siinä... Mun työtarkkuudella tulokset on jänniä.

Ville
Kyytsis
Viestit: 80
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 3:18 pm
Pyörä: KTM 950 SM

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Kyytsis »

Ensimmäinen versio meni susille. Kellään ideoita mistä sopiva aihio välikappaleeseen jolla siirtää kiinnikkeet? Kun ei ole mopon vieressä niin arvonnaksi meni. Jos olisi lattaraudan pätkä jossa keskellä ura niin sillähän tuo hotuisi...
Vilipedia
Viestit: 27
Liittynyt: To Marras 13, 2008 8:03 pm
Pyörä: Husse TE 450

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Vilipedia »

No työtömitta ym apuvälineet on tietysti keksitty, mutta helpoimmalla selviit varmasti tekemällä esim. alumiinista sopivan pituiset hahlopalat niin ei tarvitse reikiä niin tarkkaan mitoittaa.

T: Toinen Ville
-Veturimiehet heiluttaa-
Avatar
Rässi66
Viestit: 1047
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
Pyörä: Honda CR250R
Paikkakunta: Lempäälä

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Pahvimalli ja siitä sitten mitat rautaan.
Rudi
Viestit: 128
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 5:13 pm
Pyörä: Yamaha TT600R '99

Re: KTM 950 SM (-T?)

Viesti Kirjoittaja Rudi »

Mitenkäs olisi musta paksu POM -muovi, josta tekisi palaset?
Vastaa Viestiin