XL600R:n muokkausta

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

XL600R:n muokkausta

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Näistä pitäisi rakentaa hondaan uusi alusta...

Kuva

Jos vaikka tulisi parannusta alkuperäisiin nähden.


Kuva

Etupään kanssa taisi käydä tuuri kun alkuperäinen jarru sopii suoraan paikoilleen ja kolmiot löytyy kaupan hyllyltä (sama akseli ja virtalukko ilmeisesti käy).
Oikeastaan ainoa mittaa ja nykerrä kohta on eturenkaan akseli.
Avatar
AnttiH
Viestit: 167
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 9:56 pm
Pyörä: GL1100 F650GS EXC250 Mod28
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja AnttiH »

mistäs ostit taka iskarin? mitä maksoi?
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

AnttiH kirjoitti:mistäs ostit taka iskarin? mitä maksoi?
http://www.oitracon.fi/

Enemmän mihin oikeastaan olisi ollut varaa... :D
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

XL600R:n muokkausta

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Nykyisen ja tulevan etupään edustajat rivissä.
Kuva


Hondan alkuperäinen jousi holkkeineen ja wilberssin versio samasta aiheesta.
Kuva


En sitten voinut vastustaa kiusausta kun vieressä oli irtonaisena tuollainen katugummi...
Kuva

Siinä olisi vanteessa etuvedolle paikka valmiina, tosin kardaani saattaisi haitata jousitusta ja ohjausta???
Avatar
Hannu^
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
Pyörä: CRF450X
Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Ihan mielenkiinnosta mikäs malli sulla tuosta wilberssin takaiskarista on kun en itse ainakaan ihan heti löytänyt sopivaa mallia XL500R:ään tai sitten XL600R:ään.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Hannu^ kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta mikäs malli sulla tuosta wilberssin takaiskarista on kun en itse ainakaan ihan heti löytänyt sopivaa mallia XL500R:ään tai sitten XL600R:ään.
http://www.wilbers-products.net/shop/in ... _honda.htm

XL 500 R :ään sopivia löytyy numeroilla 640-161-00 ja 641-161-00

Toi mun iskari on tyypiltään 641-162-00
Vastaa Viestiin