Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Täällä voit esitellä oman rakennusprojektisi ja kadehtia muiden projekteja.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kallet
Viestit: 303
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 5:34 pm
Pyörä: T7
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja Kallet »

Hmm litran verran enemmän... jotain on nyt erilailla säädetty, mutta mitä?!
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Late sai alleen Anakee 2:set, niin pääsee kiertämään Eurooppa hiukan vähemmin tärinöin. Ero nappuloihin on aikamoinen, kääntyykin ihan ajatuksen voimalla. Tai sitten mun jedivoimat ovat juuri aktivoituneet ja renkailla ei ollut tämän kanssa mitään tekemistä. :lol:
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Uudet kaasuvaijerit, kaikki 4 kpl, vaihdettu pyörään. Edellisten kanssa kaasu niin jäykkä, että tuli puolen päivän ajossa rakko käteen. Nyt on kaasussa taas herkkyyttä. Ja saa 200 euron vaijereilla ollakin :evil:

Kaasaritkin synkkasin samalla ja pääsin kokeilemaan postin kotiin tuomaan Carbtune Pro:ta. Ei voisi olla juuri tuon helpompaa.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

daddy0 kirjoitti:Uudet kaasuvaijerit, kaikki 4 kpl, vaihdettu pyörään. Edellisten kanssa kaasu niin jäykkä, että tuli puolen päivän ajossa rakko käteen. Nyt on kaasussa taas herkkyyttä. Ja saa 200 euron vaijereilla ollakin :evil:

Kaasaritkin synkkasin samalla ja pääsin kokeilemaan postin kotiin tuomaan Carbtune Pro:ta. Ei voisi olla juuri tuon helpompaa.
Onnittelut pyörän huollosta.
No hyvin menee sullakin, niin mullakin.
Olen ajellut mopokurssilla mopojen perässä jo 8 viikkoa tai jotain ja opettanut nuoria ajamaan.
Uusille kursseille muuten mahtuu uusia mopo-oppilaita. Laittakaas lapset kouluun.
Mopokurssit
Pankaa sana kiertämään kavereille, jos ette itse asu pääkaupunkiseudulla.

Ensi viikonloppuna HMPK kerhon kanssa Saaristoralliin (ja mä paistan sitten ne letut hillolla ja pekoni/sipulisoossilisäkkeillä) ja mun R1100GS pelaa mainiosti edelleen.
Tervetuloa Daddy0 lettukesteille lauantai-iltana.
Hyvin pidetty, kai. :lol: :lol: :lol: 100.000 mailia mittarissa.
Toi Carbtune on ihan ehdoton ja tarpeeksi simppeli meikäläisellekin, ei mitään elektroniikkaa tai jotain bittejä saatikka pattereita.

Ja ensi viikolla Eestiin naisystäväni kanssa, kai.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Pientä heräämistä tälläkin saralla. Pyörä on ollut sen verran mieluinen, että tuunaukset on jääneet aika vähälle. Nyt kuitenkin jotain pientä mielessä vaihteeksi, kun takapenkille alkaa tulle kyselyitä perheen sisältä niin pojalta kuin vaimoltakin.

Takalaukkua olen hankkimassa. Sen pitäisi tarjota hiukan selkänojaa matkustajalle ja minulle kypärän säilytyspaikkaa. Täällä tarkemmin: http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... 10&t=32610

Sen lisäksi olen miettimässä, että miten saisin sivulaukkuja alemmaksi. Nykyinen asennuskorkeus on sellainen, että laukut tulevat ikävästi matkustajan reisien tielle. Kuvista näkee tarkemmin. Alustavasti olen miettinyt, että muutos onnistuisi helpoiten tuohon laukun ja laukussa kiinni olevan raudan rajapintaan. Jos muutosta lähtee tekemään laukkutelineeseen, niin silloin saa kyllä rakentaa telineen aika alusta asti uusiksi. Vinkkejä otetaan vastaan.
Liitteet
vx2.jpg
vx1.jpg
Peltsi
Viestit: 2817
Liittynyt: To Loka 14, 2004 9:13 pm
Pyörä: Tunturi
Paikkakunta: Oulu

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Tuleepa ihan järkyttävän korkealle nuo laukut. Oon samoja tähtäilly itellekki, mutta tarvin niitä vain kaksin ajaisa ja eihän tuosa pysty vänkäri istuun. Jalkojen tila jää todella pieneksi myös jalkatappien kohalta.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

daddy0 kirjoitti:Toivomus on, että Latesta ei tule oikeasti projektia, vaan voimme pääasiassa nauttia hyvistä hetkistä yhdessä tien päällä.
Ei tullut Latesta projektia vaan luotettava reissukaveri, jonka kanssa tuli ajeltua yli 48 tkm. Ikä alkoi kuitenkin näkyä ja Late halusi pois pääkaupunkiseudun kuhinasta, ratkaisuna oli muutto Kuopion seudulle uuden omistajan luokse.

Eroahdistusta helpottamaan sain kuitenkin talliini BMW R1200GS Adventuren vm. 2010. Sen kanssa nyt tästä eteenpäin, kausi on jo avattu.
IMG-20190323-WA0003.jpg
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4765
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

daddy0 kirjoitti:
daddy0 kirjoitti: Eroahdistusta helpottamaan sain kuitenkin talliini BMW R1200GS Adventuren vm. 2010. Sen kanssa nyt tästä eteenpäin, kausi on jo avattu.
Onnea uudesta pyörästä!
Gessumeetingissä taas tavataan.
Tehdään siitä yhdessä taas ikimuistoinen tapahtuma.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Markoinen
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 16, 2018 11:25 am
Pyörä: R1150GSA / KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Uusimaa / Päijät-Häme

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja Markoinen »

Uusi omistaja ilmoittautuu :D Late ei tuntunut Kuopiossa viihtyvän ja palasi takaisin pääkaupunkiseudulle, muutama tuhat on nyt alla ja hyvältä tuntuu edelleen!
Avatar
daddy0
Viestit: 942
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Daddy0:n BMW R1150GS Adventure eli Late

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Joo, huomasin itsekin, että Kuopiossa ei juuri ehtinyt kuin talvehtimaan. Hienon pyörän sait.
Vastaa Viestiin