Sivu 1/1

KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Pe Tammi 08, 2010 11:27 pm
Kirjoittaja CapoSakke
KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Ensimmäiset proto siirtopaloista on jyrsitty ja tuotekehitys jatkuu.
Tappeja pudotetaan noin 25-30mm alaspäin, polvikulman pienentämiseksi.
Laitetaan kuvia kun on saatu tuotekehitys loppusuoralle ja koneet täyteen vauhtiin.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: La Tammi 09, 2010 1:32 am
Kirjoittaja jonkko
Jees,luulisin et mun lisäksi niin tännepäin löyty muiitakin halukkaita osallistumaan tuotekehittelyyn ostamalla semmoiset sitten kun ovat valmiit.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: La Tammi 09, 2010 7:56 am
Kirjoittaja CapoSakke
Jeps!

Kun saadaan tuotekehittely valmiiksi, toiminta testattua ja kuvat niin laitan tilaus kaavaketta tänne.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: La Tammi 09, 2010 3:25 pm
Kirjoittaja KarMa
CapoSakke kirjoitti:Jeps!

Kun saadaan tuotekehittely valmiiksi, toiminta testattua ja kuvat niin laitan tilaus kaavaketta tänne.

Jos tarvitset "vinkkejä" tuotekehitykseen niin voin napsia kuvia mun 30mm laskevista "tehdasmalleista".

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Su Tammi 10, 2010 2:00 am
Kirjoittaja CapoSakke
Kiitos kyllä mielellään. :shock:

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 10:14 am
Kirjoittaja t.t.tammi
Täältä löytyy myös yhdet tapit vakoiltavaksi ja hintaluokka mieluusti alle noiden.
http://www.motobau.de/cat-moto/ktm/fussrasten/main.html

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ma Tammi 11, 2010 12:11 pm
Kirjoittaja CapoSakke
Siksi tässä tuotekehitystä tehdään, että hinta ja valmistuskustnnukset saadaan alas.
:roll:

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Su Tammi 24, 2010 9:14 am
Kirjoittaja trucker
Miten tuotekehitys on edennyt? Tänne yksi pari tappeja kans.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ma Huhti 25, 2011 8:23 pm
Kirjoittaja garbonaare
Täällä tarvetta myös tapeille!

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ke Heinä 27, 2011 1:59 pm
Kirjoittaja Jankko
Kuinkas projekti etenee? Itsellä olisi kiinnostusta kokeilla matalampia tappeja omaan ktm sxc 625 -05:een kun ei seisaalta-ajo onnistu kunolla tangon korotuksista huolimatta.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 8:41 pm
Kirjoittaja ankara
Kiinnostaisi myös. Onko puuhamiehillä uutta tietoa aikatauluista, olisi hyvä jos on jotain väliaikatietoa. Jos on vielä kovasti vaiheessa niin siinä tapauksessa pitää varmaan paskarrella itse jotain. Aika on kroonisesti kortilla joten valmiskin kelpaisi jos rahalla selviää...

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 9:52 pm
Kirjoittaja t.t.tammi
Yks sarjahan noita on ainakin tehty.Joku 40millii muistaakseni tiputti, itelle se oli liikaa. Näin persjalkasena en saanu enää luontevaa ajoasentoo istuen, seisten oli kyl aika jees. Kannattaa kysellä Sakkelt suoraan et onko tulossa uusii.

Re: KTM 640 Adv Jalkatappien madallus

Lähetetty: Pe Marras 25, 2011 12:34 pm
Kirjoittaja jonkko
Mulla saattais löytyä 1 satsi niitä madalluspaloja jotka Saken kautta on tullut,en ole vieläkään ehtinyt pistää paikalle ja uudessa pyörässä on tankokin niin hyvin korotettu et tuskin tarvin seisonta ajoasennon takia niitä sinne heittää.

Mitä Sakkelta ymmärsin niin uusia on kyllä tulossa jossain vaihees?


Niin ja nää oli ne 40mm jos oikein muistan?



Muoks.Meni jo.