Ensinnä lähtee Tikrun runko hiekkapuhallukseen ja saa sitten uuden
komian ja alkuperäisen mustan maalin.
Tavoitteena olis tehdä ulkoisesti mahdollisimman orginaali, konetta hieman piristäen.
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Toi oma painaa sen 140 kg kuivana ja tuohon morinin koneseen sai joskus aikanaan 75 sylkän, pistät sen siihen ja loputhan sulla on laatikossa, 22 lortto ja kuristamoton putki
Tuli tuossa vähän plärättyä kasaa ja listattua puuttuvaa osaa:
-etumuovit
-vaihteenvalitsija eli vaihdevipu
-toinen jalkatappi
-tuulijalka
-taka-akseli
-kaasukahva
Nämä oli ainakin silmään pistävimmät. Jos Jarno tällasia sattuu löytymään vielä niin laitatko tulemaan?
Muuten sain eilen rungon purettua ja on valmiina hiekkapuhallukseen...
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
jarno78 kirjoitti:Joo vkl:n aikana meen viemään rotan tuonne tallille niin katon loput osat, kaasu kahvahan mulla on tuossa rotassa mut muut etin sieltä romujen seasta
Ehditkös katteleen? Eipä tässä kyllä hopulla olla... Runko lähti jo puhallukseen ja maalille
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
Sivu muovit ja toinen jalkatappi on vielä hakusessa mut löyty raisussa olleet jalkatapit, rossi malliset ja sit tuo orkkis keski jalka, samoin vaihe vipu, jos ei ollut laatikossa niin sit sitä ei oo,mut pistän sulle solikan vivun, toivottavasti sopii uriltaan ja akseli oli muistaakseni rotassa kiinni tälä hetkellä ja samoin toi kaasu kahva, irrottelen nuo tuosta irti ja pistä vkl aikana sulle päin tuleen