Eli tosiaan startin holkki täysin vinoon kulunut, uutta/samankokoista putkea josta ois voinu askarrella, en löytänyt mistään,
joten nyt toivottavasti saan yhden sorvaajan kautta uuden.
Sitten pyörä käymään ja tsekkaa lähtikö keväällä ilmennyt ongelma pois kaasarin puhdistuksen jälkeen.
Tuli eilen myös käytyä huollattamassa takaiskari Oitraconilla. Homma sujui hyvin ja nopeasti.
Kelpaa nyt sitten sen puolesta ajella rauhassa.
Iskin sen tänään paikoilleen ja samalla kertaa hoidin linkun laakerit kuntoon (putsaus/tarkistus/rasvaus)
Tuota linkun yhtä en saanu auki, sen verran kulunu oli ja jumissa. Ainut avain mikä tuntu sopivan oli 18mm ja sekin väljästi...
17 liian pieni ja 19 aivan liian iso..
Tuosta siis osa nro 19.
http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/suzuk ... kajousitus
Täytyy varmaan koittaa jossain välissä vielä irrottaa toikin niin saa nekin laakerit tsekattua.







