Erakon xtz750 -90
Valvoja: Moderaattorit
Re: Erakon xtz750 -90
n.300-330km ja mennyt varatankille. Mulla on aina molemmat hanat auki.
Penkkiin päällistä:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-3LD-Supe ... FQJYJkpVuw
Tässä imuventtiilien numerot:
2Kpl
SKU YAM-3LD-12111-02-00
PRODUCT
Yamaha 3LD-12111-02-00 Valve, Intake; 3LD121110200
_______________________________________________________________________________
4Kpl
SKU YAM-3LD-12112-02-00
PRODUCT Yamaha 3LD-12112-02-00 Valve, Intake 2; 3LD121120200
_______________________________________________________________________________
Ventiilin suojakumit.
10Kpl
SKU YAM-51Y-12119-00-00
PRODUCT Yamaha 51Y-12119-00-00 Seal,Valve Stem; 51Y121190000
Partpak.com tuli itse romut tilattua vuosi sitten.
Muusta ei tämän hetken tietoa olekkaan.
Penkkiin päällistä:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-3LD-Supe ... FQJYJkpVuw
Tässä imuventtiilien numerot:
2Kpl
SKU YAM-3LD-12111-02-00
PRODUCT
Yamaha 3LD-12111-02-00 Valve, Intake; 3LD121110200
_______________________________________________________________________________
4Kpl
SKU YAM-3LD-12112-02-00
PRODUCT Yamaha 3LD-12112-02-00 Valve, Intake 2; 3LD121120200
_______________________________________________________________________________
Ventiilin suojakumit.
10Kpl
SKU YAM-51Y-12119-00-00
PRODUCT Yamaha 51Y-12119-00-00 Seal,Valve Stem; 51Y121190000
Partpak.com tuli itse romut tilattua vuosi sitten.
Muusta ei tämän hetken tietoa olekkaan.
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Kiitän , nyt pääsi vähän ventiilien jäljille.Pilssi kirjoitti:n.300-330km ja mennyt varatankille. Mulla on aina molemmat hanat auki.
Penkkiin päällistä:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-3LD-Supe ... FQJYJkpVuw
Tässä imuventtiilien numerot:
2Kpl
SKU YAM-3LD-12111-02-00
PRODUCT
Yamaha 3LD-12111-02-00 Valve, Intake; 3LD121110200
_______________________________________________________________________________
4Kpl
SKU YAM-3LD-12112-02-00
PRODUCT Yamaha 3LD-12112-02-00 Valve, Intake 2; 3LD121120200
_______________________________________________________________________________
Ventiilin suojakumit.
10Kpl
SKU YAM-51Y-12119-00-00
PRODUCT Yamaha 51Y-12119-00-00 Seal,Valve Stem; 51Y121190000
Partpak.com tuli itse romut tilattua vuosi sitten.
Muusta ei tämän hetken tietoa olekkaan.
Partpak vei jollekkin marihuana sivulle mutta löysin sinne osoitteeseen s kirjaimen lisää enkä tilannu ruohoa.
Täytynee tilata jotain muutakin samalla jos postit on tuota luokkaa.
Kahtelin noita penkinsuojia jo itekkin mutta kun ei lontoon osaaminen rittäny että mitäköhän materiaalia nuo on.Leatherista yms ei puhuta mitään.
-vk-
Re: Erakon xtz750 -90
Onko tuttu sivusto? Eli japsi osaa.
https://www.motorcyclespareparts.eu
https://www.motorcyclespareparts.eu
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
ei ollut tuttu. Tuoltakin kuvista näkee että multa puuttuu jotkut holkit swingin laakeroinnista.Aatos kirjoitti:Onko tuttu sivusto? Eli japsi osaa.
https://www.motorcyclespareparts.eu
Täytyy vähä mittailla josko laittas ylimääräisen(t)laakerin. Toiselle puolen ainakin sopii.Sorvilla tekee sitte holkin. Alkuperäisen pituus oli hyvä löytää jostain
niin pääsee vähemmällä mittailulla. Aikoinaan koeajolla ennen pyörän purkua oli väljän oloinen ajokokemus, tiedä sitte johtuuko tuosta.
-vk-
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Pilssi kirjoitti:n.300-330km ja mennyt varatankille. Mulla on aina molemmat hanat auki.
Penkkiin päällistä:
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-3LD-Supe ... FQJYJkpVuw
Tässä imuventtiilien numerot:
2Kpl
SKU YAM-3LD-12111-02-00
PRODUCT
Yamaha 3LD-12111-02-00 Valve, Intake; 3LD121110200
_______________________________________________________________________________
4Kpl
SKU YAM-3LD-12112-02-00
PRODUCT Yamaha 3LD-12112-02-00 Valve, Intake 2; 3LD121120200
_______________________________________________________________________________
Ventiilin suojakumit.
10Kpl
SKU YAM-51Y-12119-00-00
PRODUCT Yamaha 51Y-12119-00-00 Seal,Valve Stem; 51Y121190000
Partpak.com tuli itse romut tilattua vuosi sitten.
Muusta ei tämän hetken tietoa olekkaan.
Onko tietoa tai muisteloa että mitä luokkaa loppusumma tulee olemaan. Itellä ei ole tämän hetken käsitystä alveista ja tulleista. Postikulut olis näköjään 50e
Mietin vähän jo rosteriventtiilivaihtoehtoa. Menee vaan sitte melkeimpä ohjuritkin vaihtoon.
-vk-
Re: Erakon xtz750 -90
Vuosi sitten imuventtiilien ja suojakumien hinnaksi tuli 140$
Postikuluja tuli 73,35
Muusta ei ole dataa, mutta tästä pääsee hiukan jyvälle mitä se voisi olla http://tullau.tuu.fi/index.php
Kannattaa olla tarkkana mitä siellä ostoskorissa on kun tekee maksun. Itse kun etsin oikeita osia niin lisäilin ja poistelin osia ostoskorista. Noh selain niitä sitten muisteli itekseen ja tuli tilailtua ylimääräisi varaosia, mutta eipä tuo enää v****a
Postikuluja tuli 73,35
Muusta ei ole dataa, mutta tästä pääsee hiukan jyvälle mitä se voisi olla http://tullau.tuu.fi/index.php
Kannattaa olla tarkkana mitä siellä ostoskorissa on kun tekee maksun. Itse kun etsin oikeita osia niin lisäilin ja poistelin osia ostoskorista. Noh selain niitä sitten muisteli itekseen ja tuli tilailtua ylimääräisi varaosia, mutta eipä tuo enää v****a
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Etuputkien haitarit saapuivat. Emäputken laakerit asennettu, virtalukon kiinnityksen kierre korjattu.Imuventtiilit tulossa tullista. Katteista hiottu teipit pois.
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Kelit ei oikein inspiroi. Pikkusen etenee silti.
Sylinterit+ männät kävi ultraäänipesussa
pakosarja puhallettu ja sprayatty
imuventtiilit saaapui tullista
Imukauloja soviteltu kanaviin...jonkun verran on pykälää.
-vk-
Sylinterit+ männät kävi ultraäänipesussa
pakosarja puhallettu ja sprayatty
imuventtiilit saaapui tullista
Imukauloja soviteltu kanaviin...jonkun verran on pykälää.
-vk-
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Pientä zoomailua. TDM 850 4tx koneen sylinterit ja männät (35 000km) ebaysta satasella posteineen.
-vk-
-vk-
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Kansi kotiutui koneistamolta. Oli ollut aavistuksen kuopalla hitsauksen kohdasta.
Kohta saa vallata keittiön pöydän ja rehata venttiilijousipuristimen ja rakotulkit sisälle.
-vk-
Kohta saa vallata keittiön pöydän ja rehata venttiilijousipuristimen ja rakotulkit sisälle.
-vk-
Re: Erakon xtz750 -90
Yx ukko oli tehnyt kerran naapurin autoon kansiremontin. Oli putsaillut viimesenpäälle kaikki kolot tulpanreikiä myöden. Homma oli paketissa ja auto pelasi hienosti. Noh naapuri oli joskus aikojen päästä soitellut ihmeissään. Hän oli meinannut vaihtaa tulpat. Kolme neljästä oli poikennut. Siitä lähtien on ukko käyttänyt jotain liukastetta tulpissa kun on reikiä liuotinpessyt. Eli näinkin voi käydä.
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Kyllähän näissä joskus sattuu ja tapahtuukin. Itellä ongelma on usein osapuolella jos on pitkä rojekti. Esim nytte löytyi venttiiliosien mukana samasta laatikosta 3 aluslevyä, jotka aiheuttaa
pientä päänvaivaa että mistäköhän on. Yamahan kirja on ollut kuukauden matkalla ebaysta, mahtaako ikinä tullakkaan... aattellin että jos oli paremmat "räjäytyskuvat" kun PDF opuksessa.
Mäntiä irrottaessa lensi männäntapin lukkojousi kohtuu iloisesti toiseenpäähän tallia. löytyi kuitenkin. Tosin TDM koneen männissä tuli lukkojouset mukana kans.
Kansi on keittiön pöydällä.eilen tuli asennettua varren kumit ja jos saa tänään töissä hitsattua venttiilijousipuristimeen yhden raudan niin että puristin pysyy pystyssä niin vois olettaa
että pääsee viikonloppuna mittailemaan venttiilinvälyksiä. Voi olla että menee kaikki palat uusiksi.
pientä päänvaivaa että mistäköhän on. Yamahan kirja on ollut kuukauden matkalla ebaysta, mahtaako ikinä tullakkaan... aattellin että jos oli paremmat "räjäytyskuvat" kun PDF opuksessa.
Mäntiä irrottaessa lensi männäntapin lukkojousi kohtuu iloisesti toiseenpäähän tallia. löytyi kuitenkin. Tosin TDM koneen männissä tuli lukkojouset mukana kans.
Kansi on keittiön pöydällä.eilen tuli asennettua varren kumit ja jos saa tänään töissä hitsattua venttiilijousipuristimeen yhden raudan niin että puristin pysyy pystyssä niin vois olettaa
että pääsee viikonloppuna mittailemaan venttiilinvälyksiä. Voi olla että menee kaikki palat uusiksi.
Re: Erakon xtz750 -90
Moi,
Täältä löytyy ihan hyvät kuvat kanssa:
http://www.yamaha-ersatzteil.de/index.php ja täältä kotimaisella
http://www.yamaha-motor.eu/fi/services/ ... index.aspx
Timo
Täältä löytyy ihan hyvät kuvat kanssa:
http://www.yamaha-ersatzteil.de/index.php ja täältä kotimaisella
http://www.yamaha-motor.eu/fi/services/ ... index.aspx
Timo
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Tuli värkättyä tuommonen lohkolämmitin tai siis vesiletku lämmitin. . Tiiveystesti on vielä tekemättä.
Eturattaan mutteri taisteltu auki. Perjantaina vois tilata ketju-rataspaketin niin saa pujottaa
josain vaiheessa samalla ku laittaa koneen ja taka-akselin.
Eturattaan mutteri taisteltu auki. Perjantaina vois tilata ketju-rataspaketin niin saa pujottaa
josain vaiheessa samalla ku laittaa koneen ja taka-akselin.
-
gaagamel
- Viestit: 67
- Liittynyt: To Kesä 26, 2014 3:54 pm
- Pyörä: xtz750 -90
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: Erakon xtz750 -90
Välillä tulee jopa semmoinen tunne että rojekti jopa vähän etenee...
Heiveröisen aavistuksen pikkuriikkisen hitusen verran tuoksahtaa bensa kämpässä ku bensalla lopuksi
pesin moottorin tallissa. Hyvä tuoksu ei siinä mitään..
Heiveröisen aavistuksen pikkuriikkisen hitusen verran tuoksahtaa bensa kämpässä ku bensalla lopuksi
pesin moottorin tallissa. Hyvä tuoksu ei siinä mitään..