Eli ajoa pitäisi saada rauhallisemmaksi ja käyttötunteja pidemmäksi. Sinänsä ei haittaa, vaikkei muutostöiden jälkeen kaikkia tehoja saisikaan ulosmitattua, sillä sitä pyörässä on minun tarpeisiin jo liikaakin. Toiveena olisi, että pidennetyn viikonlopun maastoreissun pystyisi tekemään ilman öljynvaihtoa., joka varmaankin vaatisi isomman öljysäiliön? Kierroksia pitäisi nyt alkuun saada maltillisemmaksi. Neuvokaa, mistä pitäisi aloittaa ja mitä kaikkea lähteä vaihtamaan? En ole itse mikään mekaanikko jumalan armosta, mutta eräs rasvanäppi kaveri (tosin tuntee autot paremmin kuin pyörät) on lupautunut lähtemään projektiin mukaan ns. viinapalkalla
Sähköstartti ei ole pakollinen, mutta valot tuohon täytyisi saada kiinni, koska joskus ajopäivä venähtää sen verran pitkäksi, että valolle on jo tarvetta. Onko mikään noista kevyistä led-valo systeemeistä kelvollinen? Niin, ymmnärrän ja hyväksyn että tarvittavilla muutoksilla pyörän paino pakostakin nousee, mutta tarpeettomasti en haluaisi kasvattaa pyörän painoa, koska keveydessähän osa pyörän viehätyksestä piileekin.