Mulla oli -87 transalppi jolla kävin viime vuonna jamassa ruuhijärvi classic enduron ja hauskaa oli mut hauskempaa ois ollut jos ois ollut kunnon nappula takana eikä loppuun kulahtanut heinäkenkä

mut hauskaa oli, nyt on alla tuo kawa kle jonka paino pyörii samoissa, kivaa on silläkin, työntänyt tuon moneen paikkaan, viimeksi pusulan mettään missä menee vanha enska baana, osan löysin sieltä ja välillä ura oli hukassa puitten välissä ja joutu lipsuttaan kytkintä ja varoon pohjaa ettei kolaha, tänään tulee jatko pohja panssarille.
Toki tuotakin sais keventää, ekana tulee mieleen toinen putki jos kaasun vastine paranis ja alusta paremmaksi mut taas eihän nämä ihan enska pyöriä oo

pitäs yrittä muistaa kun tuolla työntää menee, nytkin mittaritaulu antautui kun innostuin patikko suoraa ajeleen ees takasin
