XTZ660 (3YF) nokkien ajoitus

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

jamoxx
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 9:19 pm
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

XTZ660 (3YF) nokkien ajoitus

Viesti Kirjoittaja jamoxx »

Kertokke käettömälle kummat merkit vauhtipyörässä ovat nokan ajoituksen merkit? :oops:

I-I (siis pystyviivat joiden välissä yksi vaakaviiva) vaiko I (pelkkä pystyviiva)? Em. merkit ovat abauttia sentin päässä toisistaan kehällä.

Nokkapyörässä on kaksi pistettä, joiden tulee olla sylinterin kannen tasoilla ja nokkaketjun kiristin löysällä.

nimim. epätietoinen kämmeltäjä aka jamoxx :evil:
PS. sorateille mieli :lol: !
jamoxx
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 9:19 pm
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamoxx »

Itse itselleni vastaanpa:

Ajoitus merkki on pelkkä I. Mutta mikä merkki on se toinen? :?: :?:

Löysin selvityksen SRX660 manuaalista.... Josko nyt kolmas kerta ajoituksen kohdalleen laittaa? :roll:

-jamoxx-
Operaatio Tunisia 2007
- www.jamoxx.blogspot.com -
Avatar
Kossu
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 10:57 pm
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Se toinen mahtanee olla sytytysennakkomerkki, xt600 oli samanmoiset merkit.
Vastaa Viestiin