BMW R -1200 GSA virtapistoke

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

mootto
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Kesä 28, 2006 8:14 pm
Paikkakunta: Keitele

BMW R -1200 GSA virtapistoke

Viesti Kirjoittaja mootto »

Näyttäis siltä että pyörän oma virtapistoke ei kestä tuliliiviä. Antaa vain 5 A ulos. Liiviä kytkettäessä merkkivalo vain vilahtaa. Miten on ratkaistu tuo tarvittava tehon lisäys.? Onko olemassa valmiita systeemejä? Akuista suoraan vai miten? Kalle
Avatar
juvander
Viestit: 1761
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 8:05 pm
Pyörä: MAN
Paikkakunta: Espoo

Re: BMW R -1200 GSA virtapistoke

Viesti Kirjoittaja juvander »

Noin 7A:ta se känni väylän perässä oleva kestää, jos sen yli on tarve saada niin sitten vaan sulakkeen kautta akulta suoraan. Siinä edessähän on parikin valmista paikkaa mihin laittaa sellainen.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Mikapa
Viestit: 23
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 4:19 pm
Pyörä: -
Paikkakunta: Lahti

Re: BMW R -1200 GSA virtapistoke

Viesti Kirjoittaja Mikapa »

-13 mallin gs versioon otin herätevirran releelle penkin alla olevasta liittimestä, ei jää vahingossa päälle. Virta akulta sulakkeen kautta releen kärjen kautta uudelle virtapistokkeelle. Mun tapauksessa virta kylläkin lisävaloille joka ei can väylästä, mut sama idea.
Liitteet
37862202-7DEB-4F4E-8456-53D0A91920E5.jpeg
Avatar
Kunkku
Viestit: 1939
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: BMW R -1200 GSA virtapistoke

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Minkä sähköliivin teho on yli 7A?

Tuota Mikapan ratkaisua olen itse käyttänyt kaikille lisälaitteille. Eipä tosiaan tarvitse pelätä unohtavansa virtoja päälle.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Vastaa Viestiin