3D tulostusta

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

thebeet
Viestit: 9
Liittynyt: Su Elo 01, 2010 10:18 pm
Pyörä: Afrika Twin RD07

3D tulostusta

Viesti Kirjoittaja thebeet »

Moikka. Tässä tovin jo räpeltänyt tulostella kaikkea kivaa. Eli jos tulee mieleen joku niplake jolle tarvis...
https://www.tinkercad.com/ tuolla ohjelmalla voi piirtää itse kuvan tai sitten laita vaikka watsappia paperille piirretystä kuvasta. Laite on Ender 3 Pro. maksimi mitat tuotteelle 220x220x250mm. muovina nyt PLA joka lelumuovia ja PETG muovia. Tällä saa tehtyä esim mittaripohjaa, RAM mounttia tai henkilökohtaisia telineitä yms. 0458598kaksikahdeksankahdeksan.
Avatar
tsau
Viestit: 408
Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 9:30 am
Pyörä: GSA 1200

Re: 3D tulostusta

Viesti Kirjoittaja tsau »

Pidetään mielessä. Kovasti kiinnostaisi tämä.
Jarno
Viestit: 2642
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: 3D tulostusta

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Samanmoisella tulostimella myös harrastanut nyt hetken, ihan näppärästihän tuolla on syntynyt nyt viimeksi osco:lle teline absista, kypärään uudet ilmascoopit, muutama katteen kumipusla ja kotarin valojen ympärille sovite/halo-rinkulat ninjaflexistä.

Kuva
Avatar
smppa
Viestit: 283
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 11:28 am
Pyörä: DR650RSE
Paikkakunta: Lahti

Re: 3D tulostusta

Viesti Kirjoittaja smppa »

Mä olen kans tulostellut parin vuoden ajan. Printterinä n. 200x200x200 halppis aika rankasti modattuna. Lankana on ollut käytössä PLA, puukuitu sekä ABS. Pyörässä on esim. USB-laturille tehty kannake.

Kuva
Jarno
Viestit: 2642
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: 3D tulostusta

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Tuollaiset rinkulat tuli printattua ninjaflexistä, täyttävät mukavasti raon katteen ja valojen välillä, ja renkaan uumeniin mahtui näppärästi led-rengas...

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin