Suzuki DR 800 säädöt?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

k99012
Viestit: 5
Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 5:51 pm
Pyörä: KTM 450
Paikkakunta: Vaasa

Suzuki DR 800 säädöt?

Viesti Kirjoittaja k99012 »

Hei
Kysymys kuuluu, että jos olette laittaneet vm.1992-> mallin BIGiin tehoputken niin oletteko vaihtaneet suuttimet isommiksi (vakio 130) vai meneekö se säätöihin pelkkää seosta säätämällä? Onhan siinä sentään 2kpl kaasareita.. Entä neulojen noston tarpeellisuus? Tietysty nämä ovat tapauskohtaisia, mutta tarvisin tuollaista yleisneuvoa juuri BIGistä, kun sattuu olemaan kaasarit irti ja auki.
vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

DR750:ssä kun sellasen ostin oli vaihdettu vaimennin ja suuttimet oliva ihan orkkiskokoiset ja tuntui pelaavan. En muista oliko neulaa säädetty. Myöhemmin siihen tuli viriteltyä K&N jolloin suuttimetkin meni vaihtoon.

DR800:n kun ostin niin se oli muuten alkuperäisessä kunnossa paitsi ilmanputsarista oli se snorkkeli otettu pois ja neulat säädetty pykälän verran rikkaammalle. Myöhemmin modasin kiinne hirmusesti hengittävän K&N:n ja erilaisia vaimentimiakin ehti olla kiinne kaksikin erilaista (ensin 900RR:n ei hyväksytty torvi ja sen hajottua Banditin slipari). Noilla vaimentimilla suuttimet taisi olla noin 150.
Vastaa Viestiin