supertrapp
Valvoja: Moderaattorit
supertrapp
eli mitä mieltä ootte tollasen laitosta kuuspuolikkaaseen. onko hyötyä tai haittaa kärsiikö kone. kuvia olen nähnyt että 650 dr:issä ois käytetty tallasta.kommenttia kaivataan
marko.m
- Raimo
- Viestit: 1276
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Paikkakunta: Oulunsalo
- Viesti:
Sen tarkemmin toiminnasta KLR:ssä en osaa ottaa kantaa, mutta jenkkipoijaat noita näyttävät innokkaasti käyttävän. Parasthan noissa en se, että pakokaasujen vastusta sekä ääntä voi säätää päätylehtiä lisäämällä tai vähentämällä.
Jos epäilet koneen hyvinvoinnin heikentymistä, niin anna Bikefoxin Oulusta säätää kone tehopenkin avulla.
.
Minusta kuitenkin nuo WhiteBrossin E-series vaimentimet näyttävät paljon paremmilta kuin supertrapit, vaikka toimivatkin samalla periaatteella.
Jos epäilet koneen hyvinvoinnin heikentymistä, niin anna Bikefoxin Oulusta säätää kone tehopenkin avulla.
.
Minusta kuitenkin nuo WhiteBrossin E-series vaimentimet näyttävät paljon paremmilta kuin supertrapit, vaikka toimivatkin samalla periaatteella.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Älä ainakaan supertrappia osta. Mulla on tollanen ja ei oo kovin mairittelevaa kerrottavaa siitä. Meteli on ihan tajuton kun vaimennin on hyvin virtaavassa säädössä ja kun sen saa hiljaseks se ei enää virtaa kunnolla. Autorintamalla noi ei oo pärjänny koskaan hyvin. Voihan se tietty olla hieno jonkun mielestä... Osta mielummin joku oikee äänenvaimennin niin ei tartte ajaa tulpat korvissa.
-
- Site Admin
- Viestit: 2640
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti: