supertrapp

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

mattila
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 11:42 pm
Pyörä: Transalp -96
Paikkakunta: raahe

supertrapp

Viesti Kirjoittaja mattila »

eli mitä mieltä ootte tollasen laitosta kuuspuolikkaaseen. onko hyötyä tai haittaa kärsiikö kone. kuvia olen nähnyt että 650 dr:issä ois käytetty tallasta.kommenttia kaivataan :shock:
marko.m
Avatar
Raimo
Viestit: 1276
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Sen tarkemmin toiminnasta KLR:ssä en osaa ottaa kantaa, mutta jenkkipoijaat noita näyttävät innokkaasti käyttävän. Parasthan noissa en se, että pakokaasujen vastusta sekä ääntä voi säätää päätylehtiä lisäämällä tai vähentämällä.

Jos epäilet koneen hyvinvoinnin heikentymistä, niin anna Bikefoxin Oulusta säätää kone tehopenkin avulla.
.
Minusta kuitenkin nuo WhiteBrossin E-series vaimentimet näyttävät paljon paremmilta kuin supertrapit, vaikka toimivatkin samalla periaatteella.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mulla on sellainen perstuntuma, että pääsuutinta joutuu hieman isontamaan kun vaihtaa putkiston. Olen tilannut vaan en vielä saanut Muzzyn kokoputkiston ja meinaan aloittaa säätöjen hakemisen em. tavalla eli yhtä pykälää isompi pääsuutin.
mattila
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 11:42 pm
Pyörä: Transalp -96
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mattila »

aattelin sitäkin kun kiertokanki on klr:ssä heikoin lenkki ja kumminkin lämmöt nousee koneessa varmaan jonkin verran ton putken myötä että käyttö ikä laskee koneessa ja kesän jälkeen koneremontti tiedossa no tiedä häntä tämähän on tämmöstä arvailua ainakin mun osalta :shock:
marko.m
Avatar
Pasi
Viestit: 3081
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Niinköhän tuo putkiremppa vaikuttaa koneen kestoikään. Voihan sitä silti kompensoida sakeammilla öljynvaihdoilla jos siltä tuntuu.
Juppe
Viestit: 252
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 5:42 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Juppe »

Älä ainakaan supertrappia osta. Mulla on tollanen ja ei oo kovin mairittelevaa kerrottavaa siitä. Meteli on ihan tajuton kun vaimennin on hyvin virtaavassa säädössä ja kun sen saa hiljaseks se ei enää virtaa kunnolla. Autorintamalla noi ei oo pärjänny koskaan hyvin. Voihan se tietty olla hieno jonkun mielestä... Osta mielummin joku oikee äänenvaimennin niin ei tartte ajaa tulpat korvissa.
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2640
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Juppe kirjoitti:Osta mielummin joku oikee äänenvaimennin niin ei tartte ajaa tulpat korvissa.
Ja säikyttää naapureita :wink:
mattila
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 11:42 pm
Pyörä: Transalp -96
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mattila »

oma änkkäri on hyvä kuntonen toi supertrapp sattuu lojumaan jo nurkissa mutta missään en oo käyttäny sitä vielä paikoillaan. no saapa nähä mikä sen kohtaloksi koituu. kiitoksia kumminkin kaikille mielipiteistä.
marko.m
Batman
Viestit: 8
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 8:43 pm
Pyörä: NX650, Moto Guzzi

Viesti Kirjoittaja Batman »

Mulla oli DR600:ssa supertrappi jonkin aikaa. Toimi kai se ihan hyvin, mutta siinä on sellanen ihan omanlaisensa ääni, joka ei ainakaan mun korvaan kuulostanu hyvältä.
mattila
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 11:42 pm
Pyörä: Transalp -96
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mattila »

onko tietoo noista levyistä milläkö määrällä kannattas ruveta kokeileen pyörän toimivuutta
marko.m
Juppe
Viestit: 252
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 5:42 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Juppe »

Jos haluut et se muistuttaa edes vähän vapaasti virtaavaa vaimenninta niin kaikki levyt vaan paikoilleen. Silloin se ääni onkin sitten jo vähintäänkin häiritsevä...
Batman
Viestit: 8
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 8:43 pm
Pyörä: NX650, Moto Guzzi

Viesti Kirjoittaja Batman »

Mulla oli tossa DR:ssä sellanen 4" lyhyt superträppi, siinä mä käytin kymmentä levyä.
Vastaa Viestiin