Työkaluvaunu

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

maja2
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Elo 24, 2016 7:48 pm
Pyörä: TM EN250FI, BETA RR480, DUCATI MTS 1200S

Re: Työkaluvaunu

Viesti Kirjoittaja maja2 »

HarriI kirjoitti: Su Touko 22, 2011 5:15 pm Ohlosoniin sitten päädyin. Vaikutti kohtuullisen tukevalta ja tilavalta ratkaisulta. Kävin jossain liikkeessä vertailemassa n. 100 euron vaunua, mutta ohlosiin verrattuna vaikutti rimpulalta.
Tämmönen on itsellä, ihan tyytyväinen olen ollut.

https://www.clasohlson.com/fi/Työk ... /40-7818-1

Ainoa puute on mahdollisuus vetää useampi laatikko samaan aikaan ulos jolloin tuon saa kipattua nurin.
----------------------------------------------------------------------------------
Riittävän syvällä suossa kaikki enskat ovat samanvärisiä.
----------------------------------------------------------------------------------
Avatar
mek
Viestit: 2689
Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
Pyörä: V7
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: Työkaluvaunu

Viesti Kirjoittaja mek »

Kiertonetissä on aika usein huutokaupassa amiksilta tms. poistuvia käytettyjä vaunuja. Kannattaa katsastaa sekin. https://kiertonet.fi/tyokalut-ja-koneet
jaskap
Viestit: 15
Liittynyt: Su Joulu 20, 2015 5:09 pm
Pyörä: Katu ja kuramopo

Re: Työkaluvaunu

Viesti Kirjoittaja jaskap »

THä kirjoitti: Ti Touko 10, 2011 6:05 pm Olenko erilainen kun en ole moista millään tavoin kaivannut. Kuitenkin aika harvoissa remonteissa tarvitaan kovin montaa työkalua. Tosin mulla on pöytä jonka alla on pyörät ja siihen ruuvattu takaseinä jossa roikkuu kiinnot 10-19, oleelliset räikkälenkit 8-19, pihtejä, jakari, 3/8" hylsysatsi 8-19 ja meisseleitä. Isommat avaimet ja isot 1/2" hylsyt löytyy sitten pakeista joista ne voi joskus tarviessa hakea. Itse sijoittaisin mielummin järkeviin työkaluihin kuin vaunuun. Itselle hyviksi ovat osoittautuneet räikkälenkit, 3/8" nivelräikkä ja siihen noin 6" jatko sekä tietty hylsyt. Noilla tekee varmaan 90% remonteista.
Aika samoilla linjoilla. Työkalutaulu oli tallin paras hankinta ja kalu löytyy sekunneissa, kun ennen sai pakin uumenista haeskella. Osa tosin on matalassa pyörillä varustetussa salkussa.
Avatar
Ilmari
Viestit: 1059
Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
Pyörä: T7,CBR600, zxr6
Paikkakunta: Kokkola

Re: Työkaluvaunu

Viesti Kirjoittaja Ilmari »

Sama vaiva. Se, miksi mulla ei ole työkaluvaunua johtuu ihan helkkarin pienestä tallista, jossa lattiapinta-ala on kortilla. Noita työkalutauluja mulla on kolme sijoitettuna eri puolille tallia. Kuvassa näkyvä moponruuvaussetti, yhdessä kirvesmiehen työkalut ja kolmannessa paineilmavehkeet.

Sitte tuo matkasetti... Kun lähden kisapaikalle/ treeneihin niin orthexin muoviboksiin tulee Bilteman 1/2 tuuman hylsysarja , tuosta taululta 1/4 hylsy/meisselisarja + kärkipihdit. Niillä onki pärjätty hyvin.

-Ile-
Liitteet
Työkalut_1067x800_1024x768.jpg
Vastaa Viestiin