ktm gs 620 duke -97
Valvoja: Moderaattorit
ktm gs 620 duke -97
laitoin tommoisen pyörän ja haluaisin vinkkejä kuinka tommoinen pitäis käynnistää??? niin ettei tarvii polkea itteään hengahdyksiin...
kaasari näkyis olevan dellorto 40 ja siinä on semmoinen nappi kyljessä eli onko se jonkoinlainen primeri vai mikä?
Re: ktm gs 620 duke -97
Terve ! Nuppi on kuumakäynnistyksessä käytettävä systeemi. Vipu vedetään ulos käynnistettäessä kun kone on kuuma. Näin muistan ohjekirjasesta.
Korjatkaa jos näin ei ole.
Oma Duke lähti aikoinaan hyvin käyntiin kylmänä kun ennen polkkaisua tai sähkökäynnistystä käänsi kaasukahvan muutaman kerran pohjaan ja sitten starttaus tai polkaisu. Monesti myöskin auttaa polkaisun loppuvaiheessa kaasun kääntö. On tärkeää, että seos on riittävän rikas.
Toimii ainakin Yamaha SRX 600.
Mutta jokainen pyörä on yksilö. Tärkeätä on myöskin huuhdella sylinteriä rikastin päällä polkaisemalla muutaman kerran puolipuristinta hieman käyttäen ennen virran päälle laittoa. ( Kylmänä ). Lämpimänä huuhdellaan sylinteri muutaman kerran polkaisemalla ilman rikastinta.
On tärkeätä myöskin polkaisun aloitusajankohta. Omissa singlesylinterissä on toiminut polkaisun aloituskohta hieman puristustusten jälkeen.
Mutta kuten totesin, kaikki mopot ovat yksilöllisiä.
T. Raimo
Korjatkaa jos näin ei ole.
Oma Duke lähti aikoinaan hyvin käyntiin kylmänä kun ennen polkkaisua tai sähkökäynnistystä käänsi kaasukahvan muutaman kerran pohjaan ja sitten starttaus tai polkaisu. Monesti myöskin auttaa polkaisun loppuvaiheessa kaasun kääntö. On tärkeää, että seos on riittävän rikas.
Toimii ainakin Yamaha SRX 600.
Mutta jokainen pyörä on yksilö. Tärkeätä on myöskin huuhdella sylinteriä rikastin päällä polkaisemalla muutaman kerran puolipuristinta hieman käyttäen ennen virran päälle laittoa. ( Kylmänä ). Lämpimänä huuhdellaan sylinteri muutaman kerran polkaisemalla ilman rikastinta.
On tärkeätä myöskin polkaisun aloitusajankohta. Omissa singlesylinterissä on toiminut polkaisun aloituskohta hieman puristustusten jälkeen.
Mutta kuten totesin, kaikki mopot ovat yksilöllisiä.
T. Raimo