I-I (siis pystyviivat joiden välissä yksi vaakaviiva) vaiko I (pelkkä pystyviiva)? Em. merkit ovat abauttia sentin päässä toisistaan kehällä.
Nokkapyörässä on kaksi pistettä, joiden tulee olla sylinterin kannen tasoilla ja nokkaketjun kiristin löysällä.
nimim. epätietoinen kämmeltäjä aka jamoxx
PS. sorateille mieli