Tervehdys ! Onko kellään kokemusta KTM LC4 starttimoottorin ongelmista.
Eli kyseessä KTM Duke 1 vm 1997 ja starttimoottori ei kytkeydy pyörittämään moottoria. Pyörii itsekseen ja lyö yli pahuksenmoisella mekkalalla. Onko mahdollisesti pahakin korjata. Starttiratas ?? Vapaakytkin ??
Neuvoja
T.Raimo
LC4 startti
Valvoja: Moderaattorit
-
Jarno
- Viestit: 2617
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Paikkakunta: Piikkiö
- Viesti:
Taitaa onnistua kone paikoillaan.pohjanmaa kirjoitti:Tervehdys ! Joutuuko purkamaan paljonkin ? Tarvitseeko erikoistyökaluja.
Ajattelin tehdä homman itse.
T.Raimo
Oikea poski ja vauhtipyörä pitänee irroittaa.
Virallisen mielipiteen homman suoritamisesta löytää täältä, ihan hyödyllinen opus LC4 koneen kanssa puuhastellessa.
Kiitoksia em. tiedoista. Mahtaneeko maahantuojalta tai jälleenmyyjiltä saada ostettua magneeton ulosvetäjää ( Kokusan ) 584.29.009.000 on varaosan
numero. On nimittäin järjettömän tiukassa tuo magneetto. Annoin lämpöä ja kokeilin tavallisella levitettävällä ulosvetäjällä magneeton takapuolelta. Loppui usko. Takareuna kun on vielä pyöreä.
Tietoa siitä, onko ulosvetäjiä myynnissä esim. maahantuojalla ??
T. Raimo
numero. On nimittäin järjettömän tiukassa tuo magneetto. Annoin lämpöä ja kokeilin tavallisella levitettävällä ulosvetäjällä magneeton takapuolelta. Loppui usko. Takareuna kun on vielä pyöreä.
Tietoa siitä, onko ulosvetäjiä myynnissä esim. maahantuojalla ??
T. Raimo