KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Chott
Viestit: 2
Liittynyt: La Kesä 11, 2022 9:22 pm
Pyörä: KTM 300EXC 2017

KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Chott »

Elikkäs ongelmia kolmesatkun käynnin kanssa, oma arvio olisi säädöt, niitä vaihtelemalla käynti parantunut muttei täysin korjaantunut. Itse olen aloittelija näiden kanssa, joten tällähetkellä hieman sormi suussa.
Käy tyhjäkäynnillä, tosin huonosti, noin 30s-1min, minkä jälkeen sammuu. Kierrokset saa nousemaan ylös, mutta kaasu ei ole kovin herkkä.
Keihinin PWK 39 kaasari, ja säädöt ovat nämä:
Tyhjäkäyntisuutin 40, Pääsuutin 175 ja neula N1EF keskiasennossa. Ilmaruuvia avattu n. 2,5 kierrosta.
Osaisko joku auttaa?
Avatar
jiknnn
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 16, 2010 10:21 pm
Pyörä: kameli

Re: KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja jiknnn »

onko läpät kunnossa ja tiiviit ?
Chott
Viestit: 2
Liittynyt: La Kesä 11, 2022 9:22 pm
Pyörä: KTM 300EXC 2017

Re: KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Chott »

5h ajetut Vforce4, pitäis olla kunnossa ja tiiviit on.
Avatar
Hsippe
Viestit: 696
Liittynyt: Ma Syys 22, 2008 3:42 pm
Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
Paikkakunta: Raasepori

Re: KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Hsippe »

Mites bensapinnan korkeus kaasarissa eli ns float height?
Se olis hyvä olla kohdillaan ennenkuin muita kaasarin säätöjä alkaa ropaamaan.
Syke
Viestit: 1604
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
Paikkakunta: Iitti

Re: KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja Syke »

viewtopic.php?f=5&t=37645

Tuossa muutama sivu Mikunin säädöstä, joka päättyy siihen että kahden vuoden säädön jälkeen Lektroni tilalle.
Braa-aab!
Avatar
57pannu
Viestit: 102
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:41 pm
Pyörä: CR500,WLA42,FLH57, FLHST,YZ,TR, EXC, HVA
Paikkakunta: Kajaani

Re: KTM 300 EXC 2017 Käyntiongelma

Viesti Kirjoittaja 57pannu »

Keihinin säädöt näyttäisi olevan kunnossa, laita ilmaruuvia vähän kiinni. Ilmavuoto kaasuttimen kurkusta, siis siitä klemmarin juuresta, siinä yksi. Tee startti pilot testi. Sitten tulppa ja tulpanhattu, mäntä, jos on paljon ajettu (riippuu mitä lajia ajaa), ilman putsari (onhan kunnossa, öljytty ja puhdas), onhan bensa uutta. Kokeile noilla
Ehyttä ei kannata korjata
Vastaa Viestiin