KTM 950 SuperEnduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 950 SuperEnduro
Se on paskana, voin ostaa varaosiksi halvalla.
Jos olisi minun kasaama, epäilisin että olen kasannut jotain huonosti. Bensalinja lytyssä, kohokammion hengittelyputket/putki tukossa tai lytyssä, luistin kalvo huonosti paikallaan.
Tankki sivuun ja letku kiinni, putsarikotelo auki ja käymään, saattaa luistien liikkeestä bongata jos on jotain hassua jommassa kummassa kaasarissa.
Jos olisi minun kasaama, epäilisin että olen kasannut jotain huonosti. Bensalinja lytyssä, kohokammion hengittelyputket/putki tukossa tai lytyssä, luistin kalvo huonosti paikallaan.
Tankki sivuun ja letku kiinni, putsarikotelo auki ja käymään, saattaa luistien liikkeestä bongata jos on jotain hassua jommassa kummassa kaasarissa.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Puhelinhelppi Sastamalaan ja vähän aikaa selviteltiin ajatuksia. Lattialta löytyi kalvon suutin ja se paikoilleen, niin toimi ainaki koeajon verran. Lähetään kokeilemaan lisää.skuikka kirjoitti:Se on paskana, voin ostaa varaosiksi halvalla.
Jos olisi minun kasaama, epäilisin että olen kasannut jotain huonosti. Bensalinja lytyssä, kohokammion hengittelyputket/putki tukossa tai lytyssä, luistin kalvo huonosti paikallaan.
Tankki sivuun ja letku kiinni, putsarikotelo auki ja käymään, saattaa luistien liikkeestä bongata jos on jotain hassua jommassa kummassa kaasarissa.
PS. En myy vielä, ainakaan halvalla.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Sellane 200km testiajo suoritettu ja koskaan ei ole toiminu noin hyvin, eikä varsinkaan kulkenu tolla tavalla.
Sampo en myy siis vieläkään, edes varaosiksi.
Sampo en myy siis vieläkään, edes varaosiksi.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Tämä muuten sekoili vain pari päivää, ja sen jälkeen toiminut moitteetta.JAKEE kirjoitti:Mikähän tuli superiin.. Eilen ei mitään ongelmia, kun illalla lopettelin ajun. Nyt aamulla sitten ei pysy enää käynnissä. Käyntiin lähtee normaalisti, mutta käy tyhjäkäyntiä tasaisesti muutaman sekunnin ja sammuu. Kaasuun jos koskeekaan niin laakista seis. Pumppukin surisi mielestäni ihan normaalisti. Eihän vaan kytkimen tai sivujalan killswitcheillä tullut vastaavia ongelmia? Vaihde vapaalla ollut siis..
E. Okei eli sivujalan anturissa häikkää. Jalka yläällä toimii.
- Kipa
- Viestit: 1974
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:25 pm
- Pyörä: SE ja kolmipökö
- Paikkakunta: Hämeenperä
Re: KTM 950 SuperEnduro
Anturin poisto: johdoista musta ja vaaleanpunainen yhteen ja sininen jää vapaaksi eli sininen piuha poikki ja sitä ei kytketä mihinkään.
- taas kahden mopon taktiikalla -
Re: KTM 950 SuperEnduro
Suutinjumpalle vois alkaa ja mietin mistä noita nyt sais.
Onkohan tuossa kuvassa edes oikeat mitat tuolle TK-suuttimelle? https://www.ebay.com/itm/EBC-Idle-Jet-4 ... SwTQtZ61X5
Onkohan tuossa kuvassa edes oikeat mitat tuolle TK-suuttimelle? https://www.ebay.com/itm/EBC-Idle-Jet-4 ... SwTQtZ61X5
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 950 SuperEnduro
Samankokoiset löytyi pajan hyllystä.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Tarkoitus oli siis laitella suosituksen mukaiset pääsuuttimet etu 155 ja taka 160, ja nuo TK:t 45 kokoa. Eikös se silloin pitäs olla aika kohillaan.skuikka kirjoitti:Samankokoiset löytyi pajan hyllystä.
Re: KTM 950 SuperEnduro
juhap kirjoitti:Tarkoitus oli siis laitella suosituksen mukaiset pääsuuttimet etu 155 ja taka 160 ja nämä tais olla 5mm kierteellä? ja nuo TK:t 45 kokoa. Eikös se silloin pitäs olla aika kohillaan.skuikka kirjoitti:Samankokoiset löytyi pajan hyllystä.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 950 SuperEnduro
Jos jotain pitäisi hihasta ravistaa, ravistaisin nuo. Oletuksella että on vakio ilmanputsari.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Juu orkkisputsari on.skuikka kirjoitti:Jos jotain pitäisi hihasta ravistaa, ravistaisin nuo. Oletuksella että on vakio ilmanputsari.
Re: KTM 950 SuperEnduro
Keulaan vaihdoin öljyt tossa jo aiemmin ja taas muistu mieleen että liian pintakova on. Jousien esijännitys on nollissa samoin nupikat säädetty vasempaa, mielestäni koveni vaihdossa laitoin motokeitaa suosituksesta 5w motorex öljyn ja tyhjääkin jätin sen muistaakseni 100mm mitä tekis?
-osa öljystä pois ja 2.5w tilalle?
-kaikki öljyt vaihtoon ja 4w tilalle?
-vähentää öljyn määrää hieman?
-joku rikka tai yms pois?
-osa öljystä pois ja 2.5w tilalle?
-kaikki öljyt vaihtoon ja 4w tilalle?
-vähentää öljyn määrää hieman?
-joku rikka tai yms pois?
mikko.o.nieminen(at)luukku.com
0400624303
SUPER ENDURO
0400624303
SUPER ENDURO
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 950 SuperEnduro
Linjasitko keulan huollon jälkeen? Liukuputket jos on väännätyksellään, häviää keulasta herkkyys.
Re: KTM 950 SuperEnduro
kirjoittaisitko pikaohjeen tuohon .skuikka kirjoitti:Linjasitko keulan huollon jälkeen? Liukuputket jos on väännätyksellään, häviää keulasta herkkyys.
Mä en ole älynny tuota tehdä, siis en tiedä miten.
Taas lähti mopo käsistä
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 950 SuperEnduro
Renkaanvaihdossa riittää pelkästään se että jättää sen oikean alajalan klämpin löysälle. Keulan purun tai isomman pannun jälkeen tapaan löysätä yläkolmion ohjausakselipultin ja keulaputkia puristavat pultit.
Halutut pultit kun on löysällä, pumpataan keulaa reippaasti kasaan ilman jarrua. En ole varma onko jarrulla oikeasti väliä mutta joku neuvoi että se voi vähän vääntää vastaan niin en ole käyttänyt.
Keula kun käy kasassa, painuu liukuputket pitemmällä pääliputkissa, jolloin ne pyrkivät voimakkaammiin linjautumaan suoraan jos ovat jääneet kasatessa vinoon.
Sen alajalan huomaa aika usein renkaita vaihtaessa jäävän vähän pänniin kun painaa akselin paikalleen. Pumpatessa yleensä kuulee pienen nytkäyksen kun se löytää paikkansa.
Se akselinreikä ja akseli kannattaa pitää asentaessa puhtaana ja nakata tippa öljyä väliin.
Kaatumisen jälkeen jos on ratti vinossa, olen löysännyt sen yläkolmion.
Välillä ratin vinous johtuu myös siitä että stongan kannakkeet kiertyvät. Niitä kun vähän löysää, kuuluu naks ja jutut on suorassa.
Halutut pultit kun on löysällä, pumpataan keulaa reippaasti kasaan ilman jarrua. En ole varma onko jarrulla oikeasti väliä mutta joku neuvoi että se voi vähän vääntää vastaan niin en ole käyttänyt.
Keula kun käy kasassa, painuu liukuputket pitemmällä pääliputkissa, jolloin ne pyrkivät voimakkaammiin linjautumaan suoraan jos ovat jääneet kasatessa vinoon.
Sen alajalan huomaa aika usein renkaita vaihtaessa jäävän vähän pänniin kun painaa akselin paikalleen. Pumpatessa yleensä kuulee pienen nytkäyksen kun se löytää paikkansa.
Se akselinreikä ja akseli kannattaa pitää asentaessa puhtaana ja nakata tippa öljyä väliin.
Kaatumisen jälkeen jos on ratti vinossa, olen löysännyt sen yläkolmion.
Välillä ratin vinous johtuu myös siitä että stongan kannakkeet kiertyvät. Niitä kun vähän löysää, kuuluu naks ja jutut on suorassa.