XR 650 L ja R
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XR 650 L ja R
Keep calm and love fossil fuels.
-
- Viestit: 108
- Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 10:35 pm
- Pyörä: Transalp XL 650V
- Paikkakunta: Kannus
Re: XR 650 L ja R
Komia oli kyllä toi XR:rä... melkee alkoi tekee mieli saada tommonen toiseksi ja hävittäis sit Kawan poijes. Kaks päällä ajeluun sais sit Alppi jäädä
KKK
-
- Viestit: 490
- Liittynyt: Ke Heinä 30, 2008 6:00 pm
- Pyörä: Transalp -99
- Paikkakunta: Kannus
Re: XR 650 L ja R
pitäisköhän alkaa riisumaan tuota omaa Domia niin sais ainakin vähän sinnepäin olevan
-
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
- Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: XR 650 L ja R
XRL kotona Raimon hellästä huomasta. Pesun tarpeessa on pyörä.
Sen verran ehti jo itekin kokeilla, että reinot jalassa heitin sadan metrin lenkin. Jämerältä peliltä tuntui, kyllä tuolla saa naapurit päiväunilta heräteltyä. Ehtisköhän sitä viikonloppuna tyypittää jo ihan kunnolla...
Sen verran ehti jo itekin kokeilla, että reinot jalassa heitin sadan metrin lenkin. Jämerältä peliltä tuntui, kyllä tuolla saa naapurit päiväunilta heräteltyä. Ehtisköhän sitä viikonloppuna tyypittää jo ihan kunnolla...
- Dominator
- Viestit: 1674
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: XR 650 L ja R
Mitenkä tuollaisen XR 650 L tuonti Suomeen onnistuu? Pyörää ei ole ollut ilmeisesti tuotu suomeen maahantuojan toimesta koskaan? Saksassa näyttää olevan muutama myynnissä..Raimo kirjoitti: Vakavasti ottaen ihmettelen edelleen, että miksei noita ole enemmän täällä, kun on vallan mahtava ajokki. Kestää, ja kulkee eikä tarvitse huollossa mitään ihmevimpaimia. Voi kun tuo 90-luvun lama pilasi paljon hienoa moottoripyöräilyä, kun nyt ei ole muita kuin CBR-GSXR ja muita tupperwaarapyöriä nurkat täynnä.
- Raimo
- Viestit: 1276
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
- Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
- Paikkakunta: Oulunsalo
- Viesti:
Re: XR 650 L ja R
Eihän siinä pitäisi olla ongelmia, jos se on (ollut) saksassa kilvissä. Kilvetöntä/paperitonta peliä ei kannata hankkia, muttei varmaan suomestakaan.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
- enska
- Viestit: 843
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
- Pyörä: ei oo nyt
- Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi
Re: XR 650 L ja R
Kyllä tossa XRssä oli vaan jotain. Pitäsköhän laittaa kotka myyntiin ja..
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Re: XR 650 L ja R
Eli jos uittaa XR 600 R:n vm 2000 suomeen mikä on ollu euroopan maassa kilvissä niin ei ole myöskään suomessa vaikea saada kilpiin?
(saattaishan tämäki löytyä jostaki mutta luonne on laiska muttei kateellinen...)
KTS.
(saattaishan tämäki löytyä jostaki mutta luonne on laiska muttei kateellinen...)
KTS.
- enska
- Viestit: 843
- Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:54 pm
- Pyörä: ei oo nyt
- Paikkakunta: Suolahti/Äänekoski/Konnevesi
Re: XR 650 L ja R
Varmaan tarkoitat 650ärrää? Noinhan sen kuuluisi olla ja mennä. Oman rekisteröinnissä ei ollut mitään ongelmia.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Re: XR 650 L ja R
Nyt on kuume korkealla, pitää saada XR 650 R. Asustelen tällä hetkellä espanjassa ja täällä on tarjontaa ihan hyvin ja huokeaan hintaan. Suurin haaste tulee olemaan suomeen roudauksen suhteen, voi olla kallista laittaa pyörä rahdilla suomeen...
Pahimpaan tuskaan lukenu tas AdvRiderin massiivista 700 sivun keskustelua KO pyörästä
Pahimpaan tuskaan lukenu tas AdvRiderin massiivista 700 sivun keskustelua KO pyörästä
-
- Viestit: 175
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 7:05 pm
- Pyörä: XR650L, Guzzi Stelvio NTX, Guzzi Jackal
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: XR 650 L ja R
Siinäpä on foorumilaisille XRL:n mallia nykykuosissaan. Mainio matkaenduro.
Re: XR 650 L ja R
Aika hiljaista palstalla XR:ien osalta,pitänee itse avautua oman pyörän osalta.
Siis pyörä on Honda XR650R vm.2001,ajettu n.20tkm. Pyörään oon ollu hemmetin tyytyväinen,ajoin muutaman vuoden motocrossia
kawa-250lla ja suz.rmz-250:lla mutta homma kävi vähän liian hurjaksi,ja siirryin matkaenduroiden pariin.
KO.mopottimen speksit:teho n.65hp(vakio 61,edellinen omistaja oli investoinut akran putkisto+edelbrokin kaasarin)
kuivapaino valm. ilm.131kg.
Polttoainetankki 10litr.
Rekisteröity yhdelle (operator only no passenger).
Aikasemmin ollut suska DR650se (2kpl) ja Yam.WR450F ja crossipyöriä.Tavoitteena oli tätä pyörää hommatessa saada pyörä jolla ajaa kaikki ajot (crossit+lapin matkaenskailut)ja näyttää pelottavasti siltä että tavoitteessa on onnistuttu!
Viime kesänä ensimmäinen vierailu normi ajopaikalle (Oulun iinatin motocross rata)meinasi tosin päättyä vähän huonosti,ajelin vanhalta muistilta rataa ja kierroskierrokselta vauhti kiihtyi,pyörä tuntui tosi hyvältä melkein kuin oikea crossipyörä.Pienimmät pöytähyppyrit ok paitsi ilmassa ei voi tehdä korjausliikkeitä alastulot ok ei pohjaa, patikossa keula vähän hidas muuten ok ottaen huomioon että pyörä on n.20kg isoo crossipyörää raskaampi ja 10v.vanha.Mutta sitten tuli se iinatin iso maalipöytä(n.15m pitkä)
aikasemmilla kierroksilla olin sovittanut alastulon n.puoliväliin pöytää mutta nyt vauhti jotenkin uutuuden hurmassa/vanhalta muistilta lipsahti liian kovaksi,eikä ollut muuta vaihtoehtoa hyppyrin nokan nousussa kuin kaasua(siinä vaiheessa ei enään jarrutella)ja yrittää
taiteilla pyörä alas taivaalta alastuloon,pohjashan se, mutta pyörä ja kuski ehjiä!Hypyssä olis varmaan ollut you tube ainesta,kuski reppu selässä iinatin maalihyppyrin yli matkaenskalla!no sattuuhan sitä.
Crossirata episodi jäi kuitenkin jotenkin alitajuntaan,jopa hauskan lapinreissun jälkeen että päätin vaihtaa pyörään vähän rata kelpoisemman keulan.
Elikkäs Honda CRF-250 vm.-05 sai toimia luovuttajana (Showan kaksikammio iskarit),tietysti vähän jäykemmillä jousilla.Toimii!
Etupään paino väheni fyysisesti n.2kg mutta ajotuntumalta kuin 10kg.
Kuvissa pyörä matkaenska varusteissa (acerbis 25litr.tankki).
Haittapuoli CRF-keula virityksestä on tietysti se että alk.per. mittari pitää vaihtaa johonkin Vapor tech:iin mitenhän semmonenkin toimii
tai asennetaan,kellään vinkkejä?
Siis pyörä on Honda XR650R vm.2001,ajettu n.20tkm. Pyörään oon ollu hemmetin tyytyväinen,ajoin muutaman vuoden motocrossia
kawa-250lla ja suz.rmz-250:lla mutta homma kävi vähän liian hurjaksi,ja siirryin matkaenduroiden pariin.
KO.mopottimen speksit:teho n.65hp(vakio 61,edellinen omistaja oli investoinut akran putkisto+edelbrokin kaasarin)
kuivapaino valm. ilm.131kg.
Polttoainetankki 10litr.
Rekisteröity yhdelle (operator only no passenger).
Aikasemmin ollut suska DR650se (2kpl) ja Yam.WR450F ja crossipyöriä.Tavoitteena oli tätä pyörää hommatessa saada pyörä jolla ajaa kaikki ajot (crossit+lapin matkaenskailut)ja näyttää pelottavasti siltä että tavoitteessa on onnistuttu!
Viime kesänä ensimmäinen vierailu normi ajopaikalle (Oulun iinatin motocross rata)meinasi tosin päättyä vähän huonosti,ajelin vanhalta muistilta rataa ja kierroskierrokselta vauhti kiihtyi,pyörä tuntui tosi hyvältä melkein kuin oikea crossipyörä.Pienimmät pöytähyppyrit ok paitsi ilmassa ei voi tehdä korjausliikkeitä alastulot ok ei pohjaa, patikossa keula vähän hidas muuten ok ottaen huomioon että pyörä on n.20kg isoo crossipyörää raskaampi ja 10v.vanha.Mutta sitten tuli se iinatin iso maalipöytä(n.15m pitkä)
aikasemmilla kierroksilla olin sovittanut alastulon n.puoliväliin pöytää mutta nyt vauhti jotenkin uutuuden hurmassa/vanhalta muistilta lipsahti liian kovaksi,eikä ollut muuta vaihtoehtoa hyppyrin nokan nousussa kuin kaasua(siinä vaiheessa ei enään jarrutella)ja yrittää
taiteilla pyörä alas taivaalta alastuloon,pohjashan se, mutta pyörä ja kuski ehjiä!Hypyssä olis varmaan ollut you tube ainesta,kuski reppu selässä iinatin maalihyppyrin yli matkaenskalla!no sattuuhan sitä.
Crossirata episodi jäi kuitenkin jotenkin alitajuntaan,jopa hauskan lapinreissun jälkeen että päätin vaihtaa pyörään vähän rata kelpoisemman keulan.
Elikkäs Honda CRF-250 vm.-05 sai toimia luovuttajana (Showan kaksikammio iskarit),tietysti vähän jäykemmillä jousilla.Toimii!
Etupään paino väheni fyysisesti n.2kg mutta ajotuntumalta kuin 10kg.
Kuvissa pyörä matkaenska varusteissa (acerbis 25litr.tankki).
Haittapuoli CRF-keula virityksestä on tietysti se että alk.per. mittari pitää vaihtaa johonkin Vapor tech:iin mitenhän semmonenkin toimii
tai asennetaan,kellään vinkkejä?
-
- Viestit: 1666
- Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: XR 650 L ja R
Tuo on kyllä kiihottava honda honda mies minäkin ja kun tässä saan luotto tiedot takas niin kyllä himottas sijoittaa isompaan hondaan ja pysytellä tän kaltaisissa hondissa
Yksinäinen Susi
- Rässi66
- Viestit: 1085
- Liittynyt: Ti Huhti 26, 2011 9:13 pm
- Pyörä: Honda CR250R
- Paikkakunta: Lempäälä
Re: XR 650 L ja R
Yammu-kuskikin yhtyy tähän, hieno peli.jarno78 kirjoitti:Tuo on kyllä kiihottava honda
Re: XR 650 L ja R
Mitenkäs tuollainen 650R tykkää pitkästä maantieajosta? Tällä haen sitä, että jos lähtee etelä-suomesta lappiin niin tarviiko tehdä puolessavälissä matkaa öljynvaihtoja? Eikö tolle kumminkin suositus ole öljynvaihdolle joku alle 2000km? Onko kukaan oikeasti heittänyt pidempiä reissuja tälläsellä, luokkaa 3-4tkm reissua? Harvassahan tuollaiset reissut kyseisellä pyörällä varmasti ovat, mutta silti...