Yamaha Ténéré 700

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

RoyalBluez
Pyörä: Tenere 700

Re: Yamaha Ténéré 700

Viesti Kirjoittaja RoyalBluez »

Ylläpitolaturin asennus: aiheuttaako Teneressä ongelmia jos jättää akun kytketyksi, vai pitääkö ottaa miinusta irti?

EDIT: akku kytkettynä ja laturi kiinni. Ei tuntunut ainakaan pyörä tekevän mitään kummallista. Vrt. KTM enskat, kun bensapumppu alkaa pyöriä laturia päälle laittaessa.
Viimeksi muokannut RoyalBluez, Ti Marras 04, 2025 12:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yamaha Tenere 700 2024

EX:Husqvarna FE 250 2019, KTM 690 Enduro R 2012, Husaberg FE 390 2010, Kawasaki KMX 125 1986
sim
Pyörä: Tenere 709WR/XRV750

Re: Yamaha Ténéré 700

Viesti Kirjoittaja sim »

Totti kirjoitti: Su Loka 26, 2025 12:21 pm Suosittelen vahvasti pyörän säädättämistä ammattilaisella. Muuttuu kaikin puolin huomattavasti parempaan suuntaan. Polttoaineenkulutus nousi hieman, ehkä viisi prosenttia. Eniten harmittaa etten vienyt aikaisemmin.

Peileistä en osaa sanoa juurikaan mitään. Kokeilin Rottweilerin tangonpääpeilejä, eivät olleet minun juttu.
Turbulenssiin peileillä ei ollut vaikutusta. Rallipenkki ja matala pleksi on paras yhdistelmä minulle.
Ittellä etsinnässä penkin tekijä, toinen alkuperäinen penkki on jo. Tämä WR malli tekee siitä sen verran vaikeampaa että 2-4cm korkeampaa penkkiä ei vaan näytä löytyvän helpolla kaupasta vaan pitää löytää tekijö. tuulenohajuksesta: Itse olen leikannu pari senttiä alle sen tangon tuulen tuulen ohjauksen ja hyvikseni laitoin itse aiassa korkeammat sivu ohjaimet jotka täyttää "kolon" sivuohjainten ja tuulenohjaimen välistä. sittne otin tangosta 5cm raiserit pois ja käänsin tangon "palat" että tanko meni aavistuksen eteenpäin. Ei se enää paha ole, mutta tapeilta on vielä hiljasempi mitä nyt istuen.

Pitää varmaan alottaa ensi kesä ehkä "paremmalla" ilman putsarilla ja moottorin säädöllä ennekuin menee vaihtamaan putkia
Vastaa Viestiin