KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ipe76
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2014 9:19 pm
Pyörä: KTM Adventure 790R
Paikkakunta: Orimattila

KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Viesti Kirjoittaja Ipe76 »

Onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa?
Yhden pinnan välistä tulee ilmat pihalle. :evil:
Ipe76
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2014 9:19 pm
Pyörä: KTM Adventure 790R
Paikkakunta: Orimattila

Re: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Viesti Kirjoittaja Ipe76 »

Tai siis vanne vuotaa ei rengas. :lol:
Avatar
creative
Viestit: 439
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:35 pm
Pyörä: *****
Paikkakunta: Joensuu

Re: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Viesti Kirjoittaja creative »

Mulla oli sama vika. Laittovat huolossa takuuseen uuden mansetin vanteeseen.
Haluatko sen heti, vai teenkö tietsikalla.?
Ipe76
Viestit: 112
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2014 9:19 pm
Pyörä: KTM Adventure 790R
Paikkakunta: Orimattila

Re: KTM 1190R Rengas vuotaa pinnan välistä.

Viesti Kirjoittaja Ipe76 »

No hyvä tietää että on menny takuuseen niin ei välttämättä tarvi ruveta vääntämään!
Kiitosta. 8)
Vastaa Viestiin