uusien pituudesta ei ole havaintoa. tilasin otr:a 30 mm korottavat.karih kirjoitti:Kuinka pitkät koiranluut asensit ja mistä tilasit ?
Yamaha XT660R
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Yamaha XT660R
Re: Yamaha XT660R
Oisko hirveän brutaalia pyytää että mittaisit nuo uudet koiranluut, vaikka pultin keskeltä keskelle. Voishan nuo kokeilla itsekin veistellä..hönö kirjoitti:uusien pituudesta ei ole havaintoa. tilasin otr:a 30 mm korottavat.karih kirjoitti:Kuinka pitkät koiranluut asensit ja mistä tilasit ?
Re: Yamaha XT660R
ite en voi mittaa ottaa kun mopo lepää etelä-karjalassa. onneksi oli mahdollisuus ohjata kaukosäätimellä eli kännykällä biorobottia.karih kirjoitti:Oisko hirveän brutaalia pyytää että mittaisit nuo uudet koiranluut, vaikka pultin keskeltä keskelle. Voishan nuo kokeilla itsekin veistellä..hönö kirjoitti:uusien pituudesta ei ole havaintoa. tilasin otr:a 30 mm korottavat.karih kirjoitti:Kuinka pitkät koiranluut asensit ja mistä tilasit ?
robo mittas tuotteen kokonaispituudeksi 115 mm ja reikien väliksi keskeltä keskelle 80 mm
Re: Yamaha XT660R
Kiitos ja kumarrus, koitetaanpa tehdä itse. Ja kiitokset myös biorobotille
Re: Yamaha XT660R
Löytyykös täältä (vielä) R/X omistajia?
Kyselisin vaan että ootteko joutunut kumikurkkua uusimaan läppärunkoon?
Tässähän on ihan hemmetin lyhyt tuo kumikurkku,eikä painavaa kaasaria,eli vois kuvitella ettei niin helposti halkeile...
Oliko vaihdolla toivottua vaikutusta?
Kyselisin vaan että ootteko joutunut kumikurkkua uusimaan läppärunkoon?
Tässähän on ihan hemmetin lyhyt tuo kumikurkku,eikä painavaa kaasaria,eli vois kuvitella ettei niin helposti halkeile...
Oliko vaihdolla toivottua vaikutusta?
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha XT660R
Läppäkotelo tukeutuu toisesta päästä ilmansuodatinkoteloon joten ei se imukaula joudu kovinkaan kummoiselle rasitukselle. Ajan kanssa voi kumi alkaa haurastumaan mutta ei liene kovinkaan yleistä, jos epäilyttää niin starttipilotilla tai jarrukliinerillä suihkaus imukaulaan ja jos kierrokset ei nouse niin kunnossa on.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha XT660R
Niinhän tuota vois tehdä kokeeksi,eipä siinä ainakaan mitään menetä,jos mopo ei pala
Tuskin mulla läpirikki kurkku on,mutta varmuus on tietty hyvä,ja yleisesti kyselinkin vähän onko muillakin kovin haurastunut kurkku?
Uusi takaiskari ois nannaa,mutta kun tuo vanha vielä tuolla pompottaa niin aika iso kynnys laittaa satasia siihen
Tuskin mulla läpirikki kurkku on,mutta varmuus on tietty hyvä,ja yleisesti kyselinkin vähän onko muillakin kovin haurastunut kurkku?
Uusi takaiskari ois nannaa,mutta kun tuo vanha vielä tuolla pompottaa niin aika iso kynnys laittaa satasia siihen
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha XT660R
Ellaspeden tuunaama XT660R, aika häijyn näköinen peli eikä sitä ihan heti XTR:ksi tunnista. http://www.ellaspede.com/portfolio/2014-yamaha-xt660r/
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha XT660R
Hyvin on suojattu motti edestäpäin Ei mee liikoja lokaa ikäviin paikkoihin.
Hengityspuoltakin taidettu vähän muokkaa,tuo tosin voi pölysellä tienoolla pikkasen imasta itteensä.
No on se kyllä omalla tavallaan komia ilmestys.
Hengityspuoltakin taidettu vähän muokkaa,tuo tosin voi pölysellä tienoolla pikkasen imasta itteensä.
No on se kyllä omalla tavallaan komia ilmestys.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Re: Yamaha XT660R
Hei vaan. Joku älytön idea tullu päähän että vois ostaa tuommosen xt660:n. Jotain 06-08 vuosimallin. Jonku verran selaillu nettiä asian tiimoilta ja kysymyksiä herännyt.
Paljonko tuo xt660 kone kestää kilometrejä? Millä kilometreillä alkaa vanhuuden vaivoja esiintyyn? Millonkas venttiilit on ollu säätöä vailla? Millä kilometreillä teillä on ko. pyörä aktiiviajossa?
Paljonko tuo xt660 kone kestää kilometrejä? Millä kilometreillä alkaa vanhuuden vaivoja esiintyyn? Millonkas venttiilit on ollu säätöä vailla? Millä kilometreillä teillä on ko. pyörä aktiiviajossa?
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha XT660R
Tuolla on numeroita ajetuista kilsoista: http://www.xt660.com/showthread.php?t=1 ... ge&page=24
Kone on kestävä jos sitä on huollettu, poikkeuksia toki löytyy ja jotkut on joutunut pienillä kilsoilla avaamaan koneen vaihteiston takia, oliko -08 malli missä oli 3-rattaassa valmistevika? Linkissä oleva RickM on mp-lähetti ja viimeksi vaihdeltiin sähköposteja kun hänen pyörässä oli reilu 100000km mittarissa, silloin ei ollut koneelle tehty mitään muuta kuin runkolaakerit vaihdetty mystisen korroosiovaurion vuoksi.
Kyllä mä näkisin että järkevällä käytöllä ja huollolla 100tkm ei ole mikään mahdoton saavutettava. Kaikki toki saadaan rikki jos paljon revitään ja ryvetään eikä välitetä pyörän hyvinvoinnista.
Jostain syystä 660R:ää on myös täällä silmäilty ja jos nyt olisin ostamassa niin suunta olisi kohti Jyväskylää hakemaan vähän ajetun ja kuvien perusteella hienossa/alkuperäisessä kunnossa olevan R:än pois.
Kone on kestävä jos sitä on huollettu, poikkeuksia toki löytyy ja jotkut on joutunut pienillä kilsoilla avaamaan koneen vaihteiston takia, oliko -08 malli missä oli 3-rattaassa valmistevika? Linkissä oleva RickM on mp-lähetti ja viimeksi vaihdeltiin sähköposteja kun hänen pyörässä oli reilu 100000km mittarissa, silloin ei ollut koneelle tehty mitään muuta kuin runkolaakerit vaihdetty mystisen korroosiovaurion vuoksi.
Kyllä mä näkisin että järkevällä käytöllä ja huollolla 100tkm ei ole mikään mahdoton saavutettava. Kaikki toki saadaan rikki jos paljon revitään ja ryvetään eikä välitetä pyörän hyvinvoinnista.
Jostain syystä 660R:ää on myös täällä silmäilty ja jos nyt olisin ostamassa niin suunta olisi kohti Jyväskylää hakemaan vähän ajetun ja kuvien perusteella hienossa/alkuperäisessä kunnossa olevan R:än pois.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha XT660R
Öljytikkua kun vaan muistaa välillä vilkaista (ja silleen ohjekirjan mukaisesti toimien) niin aikas kestävä peli tuntuis olevan.
42tkm alla,muistaakseni 10tkm välein venttiilien säätö,eipä paljon olleet välykset muuttuneet viime välillä,pikkasen varmuudeks imuja kiristin.
Tyypillisesti rouhii aika hyvin vetopakan kumeja,mutta eiköhän ne n.10tkm kestä?
Ruiskupelinä tuntuis hyvin aina käynnistyvän,ei tartte paljoo sahailla.Myös ruiskun ihanuuksia tuntuis olevan välillä tuntuva nykäys kaasussa(siis vain kiihdyttäessä),voi olla säädettävissä poiskin?...vaivana on kyllä tuttu hyvin monelle ruiskupyörälle.
Tasaseen tuo kyllä siis muuten kulkee,kun kaikki on kunnossa.
Itseä askarruttaa lähinnä jakoketjun vaihtotarve,ei ainakaan ääntä pidä,vielä...
42tkm alla,muistaakseni 10tkm välein venttiilien säätö,eipä paljon olleet välykset muuttuneet viime välillä,pikkasen varmuudeks imuja kiristin.
Tyypillisesti rouhii aika hyvin vetopakan kumeja,mutta eiköhän ne n.10tkm kestä?
Ruiskupelinä tuntuis hyvin aina käynnistyvän,ei tartte paljoo sahailla.Myös ruiskun ihanuuksia tuntuis olevan välillä tuntuva nykäys kaasussa(siis vain kiihdyttäessä),voi olla säädettävissä poiskin?...vaivana on kyllä tuttu hyvin monelle ruiskupyörälle.
Tasaseen tuo kyllä siis muuten kulkee,kun kaikki on kunnossa.
Itseä askarruttaa lähinnä jakoketjun vaihtotarve,ei ainakaan ääntä pidä,vielä...
Viimeksi muokannut x-mean, Su Syys 18, 2016 9:38 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha XT660R
Alkuperäiset vetopakan kumit on kulutustavaraa ja ne kannattaa vaihtaa OTR:än kumeihin jotka kestää huomattavasti paremmin. Z:ssa ei orkkiskumit montaa tonnia kestänyt mutta OTR:än kumit ei tuntunut menevän miksikään. http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... T-660.html
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha XT660R
Mun Yamaha nyt n.43tkm ajettu, eikä mitään isompaa remonttia ole kohdalle vielä osunut. Keulaan oon kerran stefat vaihtanu ja ohjauslaakerit meni vaihtoon pari kesää sitten. Muuten on ollut vaan bensaa tankkiin ja öljyn tarkistus välillä..
Niitä takanavan kumeja saa juu välillä uusia, mutta ne ei mahottomia maksa..
Nykimisen kanssakin oppii elämään, kun ei siitä taida lopullisesti eroon päästä kun pyörää vaihtamalla..
Ite oon ainakin pyörästä tykännyt, vaikka koitin sitä alkukesästä myydäkkin mutta jäi lopulta omaan talliin kun en keksiny mitä tilalle.
Talvella taas nastaa alle ja ajokausi jatkuu..
Niitä takanavan kumeja saa juu välillä uusia, mutta ne ei mahottomia maksa..
Nykimisen kanssakin oppii elämään, kun ei siitä taida lopullisesti eroon päästä kun pyörää vaihtamalla..
Ite oon ainakin pyörästä tykännyt, vaikka koitin sitä alkukesästä myydäkkin mutta jäi lopulta omaan talliin kun en keksiny mitä tilalle.
Talvella taas nastaa alle ja ajokausi jatkuu..
Re: Yamaha XT660R
Hyvä tietää,tuo vähän askarruttikin,että oisko olemassa orkkiksia kestävämpiä.Koheltaja kirjoitti:Alkuperäiset vetopakan kumit on kulutustavaraa ja ne kannattaa vaihtaa OTR:än kumeihin jotka kestää huomattavasti paremmin. Z:ssa ei orkkiskumit montaa tonnia kestänyt mutta OTR:än kumit ei tuntunut menevän miksikään. http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... T-660.html
Itse asiassa olinkin jo viittä vaille tilausta laittamassa tuonne,en vaan saanut vielä aikaiseksi,kun ois päätettävä mitä "turhaa" jättäis listasta pois,vai onko se sittenkään turhaa???
Foorumin "sekakäyttäjä"