Saman päivän iltana kävin vaihdattamassa öljyt ennenkuin siirtymä ajo kotipuoleen alkoi. Meksu huomasi että oli magneettipropusta magneetti irti, mutta onneksi vielä pyöri propussa kiinni. Tarkistin motonetin ostohistoriaa ja sieltähän ne tuli ostettua -22. Ekasta lähti magneetti irti heti eka öljynvaihdon välissä ja nyt lähti toinen. "Öljyproppu 38-30803" . Magneetit on pelkällä liimalla kiinni eikä näytä pitävän...
Africa Twin shopista on lyhyet vivut ja ihan toimivilta ainakin toistaiseksi tuntuvat.
https://www.africa-twin-shop.com/en/tun ... lor-silver
Reissussa kävin tuolla paikan päällä Montbeliardissa katsomassa olisko Bagsterin penkkejä malliksi että vois kokeilla istua, mutta ei ole varastossa mitään. Tekevät kuulemma käsityönä tilausten perusteella.
Ja stormilta ostettu mittarin suojakalvo selkeytti näyttöä aikaslailla paljon. Auringon valossa oli alkuperäisessa kalvossa jo kuplia sen verran ettei siitä kunnolla läpi nähnyt.
Öljyillä tuli reissussa 9tkm ja siinä kohti näytti että pinta oli alkanut laskea, 8tkm kohilla ei vielä huomannut että olis kulunut yhtään.
Vanteen laakeri meni about 70tkm kohdalla enkä ole omasta mielestä erikoisen paljon vesisateessa ajanut. En tosin ole paljoa sadetta väistellytkään. Vanhalla AT:lla oli laakerin vaihto aina sen jälkeen kun navat sukelsi uppeluksiin jossain syvässä paikassa. Nyt en muista että olis käynyt kertaakaan niin syvällä...
Anakee adventuresta lähti pintaa kohtuu vähän, edessä nyt vielä 3mm ja takana 4-5mm, lähtiessä muistaakseni oli 5mm / 8-9mm.
Kivikossa pelasi nyt hyvin, jousitus on kantavampi eikä pohjaile. Ja nyt tuli otettu pois käytöstä sekä TC että keulimisen esto.
Täysputken + omien dynojet PV3 säätöjen jälkeen on vielä jotain hämärää ehkä closed loop / open loop vaihdossa. Ja pitkien alamäkien jälkeen piti kahvaa vähän pyöritellä että alkoi kunnolla vetämään. Voisko ohjauksessa olla joku muisti, joka sopeutuu ajamiseen lyhyehköllä ajanjaksolla. Jos Alamäkeen tulee vaikka 10-15 minuuttia kaasu about kiinni, niin sen jälkeen on vähän tökkimistä hetken. Lyhyet alamäet(< 1min) ei haittaa...
Tuo open/closed loop epäilys on kun se usein tasakaasulta poistuessa ei ihan heti vastaa kaasuun, vaan empii hetken, missä ehtii jo kääntää lisää kaasua...
Kerran säästelin bensaa ja tulin reilut 6km moottori sammutettuna 4-vaihteella kytkin pohjassa
ja dokumentaatiota löytyy tuolta https://photos.app.goo.gl/Ftn1Sx8vk6Yexm619
