KTM 990 adventure
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 2214
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 990 adventure
Olen kahdesta LC8:sta täytehitsannut tuon. Saa korjattua hitsaamattakin mutta malttia ettei mene vinoon tai leviä. Se M5:n on tosi petollinen. O-rengas tiivistää paineen alla, pultin kireys ei tuossa siihen vaikuta kohan on kiinni. Se ruma käynti tulee ketjunkiristäjistä, ne alkaa räkättää jos ei öljynpainetta ole.
Re: KTM 990 adventure
Löysyys kai selvästi huonontaa tiiveyttä. Piti se tuosa onnistua. Mutta varmasti tässä oli ratkaiseva se että o-rengas oli kehnosti.
On kyllä erittäin ikävä paikka tehdä kierrettä. Jos 6mm kierteen tekee niin eihän sitä paljo tarvi porata.
Pinnapultti ois ehkä kova sana.
On kyllä erittäin ikävä paikka tehdä kierrettä. Jos 6mm kierteen tekee niin eihän sitä paljo tarvi porata.
Pinnapultti ois ehkä kova sana.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2020 5:33 pm
- Pyörä: Etsinnässä
Re: KTM 990 adventure
Terve. Nyt tarvis kipeästi apua. Omasta 990 advesta jouduttu käyttää kaasuläppäkotelo ja tps anturit irti. Kasauksen jälkeen herjaa tuneeculla p0223 koodia ( 2nd throttle position sensor, high voltage or short circuit to battery)
Virrat kun laittaa päälle niin surisee aika kauan läpät eli voiko tps anturin asentaa väärin. Pitääkö se olla asennettaessa läpät auki vai kiinni/ jossain tietyssä asennossa laittaa? Tps säätö kyllä onnistuu sitten kun saisi vain pelaamaan..
Virrat kun laittaa päälle niin surisee aika kauan läpät eli voiko tps anturin asentaa väärin. Pitääkö se olla asennettaessa läpät auki vai kiinni/ jossain tietyssä asennossa laittaa? Tps säätö kyllä onnistuu sitten kun saisi vain pelaamaan..
-
- Viestit: 2214
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: KTM 990 adventure
Oliko sinulla siis TPS irti läppärungosta?
Re: KTM 990 adventure
Vikakoodi viittaa toisiokaasuläppien asennontunnistimeen. Onko mahdollista että olisi mennyt jotain pistokkeita ristiin tai jäänyt irti?Ilmarisebastian kirjoitti: ↑Ti Huhti 02, 2024 9:11 pm Terve. Nyt tarvis kipeästi apua. Omasta 990 advesta jouduttu käyttää kaasuläppäkotelo ja tps anturit irti. Kasauksen jälkeen herjaa tuneeculla p0223 koodia ( 2nd throttle position sensor, high voltage or short circuit to battery)
Virrat kun laittaa päälle niin surisee aika kauan läpät eli voiko tps anturin asentaa väärin. Pitääkö se olla asennettaessa läpät auki vai kiinni/ jossain tietyssä asennossa laittaa? Tps säätö kyllä onnistuu sitten kun saisi vain pelaamaan..
Vaihdoin viime syksynä 990 LC8:n pääkaasuläpän potentiometrin ja tyhjäkäynnin askelmoottorin, mielikuva on että olisi mahdollista sekoittaa jos pistokkeet saman värisiä toisin kuin tuossa kuvassa.
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: Ma Touko 11, 2020 5:33 pm
- Pyörä: Etsinnässä
Re: KTM 990 adventure
Joo oli tpsät irti läppärungosta. Oli kai kasausvaiheessa mennyt toinen anturi väärin kun se pitää jotenkin pyöräyttää paikalleen oikeassa asennossa. Vikavalot sammui ja tune eculla tps säädetty, nyt rokkaa sen puolesta.
Tune ecu vinkkejä otetaan mielellään myös vastaan. Esim miten uusi ohjelma ajetaan sisään, ja toistaiseksi vielä vakiopöntöt paikallaan niin kannatteeko edes mennä muuttamaan? Mitä muita ylimääräistä sillä saa pois käytöstä/kannattee ottaa?
Tune ecu vinkkejä otetaan mielellään myös vastaan. Esim miten uusi ohjelma ajetaan sisään, ja toistaiseksi vielä vakiopöntöt paikallaan niin kannatteeko edes mennä muuttamaan? Mitä muita ylimääräistä sillä saa pois käytöstä/kannattee ottaa?