Aamulla parkkihalliin kurvatessa toimi normaalisti ja kotiin ajaessa kun olisin pysäyttänyt hitaasta vauhdista risteyksessä luulin polkaisseeni ohi kun mitään ei tapahtunut. Seuraavaan risteykseen kokeilin uudestaan: ei mitään. Kävin tankilla ja katoin että nesteet on tallella eikä vuotoja näy. Pumppasin poljinta muutaman kerran, nestesäiliössä kupli vähän ja loppumatkasta piti normaalisti. Jostain oli ilmeisesti hörpänny ilmaa. 3,5 tuhatta olen nyt tolla ajanu eikä ennen ole moista tehnyt.
Onko muilla ollut mitään vastaavaa probleemia? 2015 Adve S, vajaa 40 tkm mittarissa. Huollot tehty NIemitalolla ajallaan.
Jontte