Mainio kampehan tuo Tohtori on! Ketterä polulla, tukeva tiellä, yksinkertainen ja kestävä. Omani vain kävi pieneksi, siis kokonsa puolesta...
Kahden metrin pituudesta ei ole pelkästään hyötyä.
Parin viikon sisällä pitäis olla Oulussa. Jännittää, sano mummo ku kahavimerkkiä vaihto
Onnea uuden kulkupelin hankinnasta. Itse hankin myös saksasta oman pelin (kylläkin liikkeen kautta). Ainoa mitä itse myös joutuu ruveta taittelemaan on pohjapanssari.
Liikkeen (www.belcar.fi) kautta hommasin kans tuon.
Käsisuojat, kahvalämppärit ja pohjapanssarin laitan tuohon tässä talven mittaan. Muutenki pitää purkaa ja huoltaa tuo varmuuen vuoksi
Voi että, tuon näköinenkö se dr olikin. On sitä hienoa alkaa rakentelemaan. Kun vilkaisen omaani kolhuista, ruosteista ja kulunutta reissukaveriani, muistin kuinka sekin silloin kiilteli ajaessani sen liikkeestä ulos 11km mittarissa. Nyt 180000 km myöhemmin kiilto on himmennyt, mutta edelleen se innostaa kun siihen lisäilee eri leluja.
Toivottavasti se pääse oikeaan ympäristöönsä eli suomalaiselle korpitaipaleelle, kun se raukka ei varmaan ole edellisessä elemässä nähnytkään soraa ja kuraa.
Nouskoon turve ja lentäköön pitkälle, eli hyviä kilometrejä
Stefat, keulaöljyt ja etujouset vihdoin vaihdettu..
Etupyörän laakeri osoitti vaihtotarvetta, käykö SE mallin samat pyöränlaakerit kuin vanhempiin 650 Darraan....Nakkilan kuvasto tuntee ainakin vain yhden vaihtoehdon sen paremmin erittelemättä.
Etu oik 09267-15002 (Mitkä tämän mitat ovat..???)
Etu vas 62022RS
itse asiassa kun mietin niin etupäässä on pakko olla erikokoiset, jarrulevun puolella pienempi akselin reikä kuin mittarin pyörittäjän puolella...Alpha Sport on väärässä melko varmasti tai ainakin vähän epätarkka.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Mietippä kerran vielä ja käy katsomassa. Itse en viitse lähteä ja varmistaa. Se paksumpi pää painuu laakeri sisäkehää vasten, luulisin.
Kyllä laakereissa on sama sisäreikä?
canam
Tarkistin www.suzuki-pieces.com ja siinäkin oli 2kpl laakeria samalla
numerolla. Pieni tarkennus vielä; akselin paksumpi osa painaa
pyörittäjän keskiholkkiin ja se laakeriin. Näin se tais olla.
canam