Suzuki DR 650 SE

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jakke N
Viestit: 1811
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 2:11 pm
Pyörä: EXC450
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Kaunista katseltavaa :D

Näyttäisi siltä, että tänä keväänä on foorumilaisilla oikea SE-Darrabuumi. No mikäs siinä hyvä peruspyörä monenlaiseen menoon.

Onnea :wink:
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Nätti yksilö, äänenvaimentajan panta vain on hieman "väärin" asennettu kun se peittää Leo lätkän...makuasia tosin.. :D

Pohjapanssaria ja kahvasuojaa on vailla...pyöreä peili ei ole alkuperänen.

Onnittelut hyvästä valinnasta.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Niin et milloin ruvetaan laittaa darratreffit ettei jä pelkästään muitten mallien tempuiks :wink:

Ja oli kyll ihan nätti se mopotin :idea:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Mainio kampehan tuo Tohtori on! Ketterä polulla, tukeva tiellä, yksinkertainen ja kestävä. Omani vain kävi pieneksi, siis kokonsa puolesta...
Kahden metrin pituudesta ei ole pelkästään hyötyä. :cry:
Avatar
kurapyörä
Viestit: 1534
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 12:32 pm
Pyörä: Africa twin 750
Paikkakunta: Teisko

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

sulemi kirjoitti:Tämmönen tuli tilattua saksasta :)



Vuosimalli -99, ajettu 13200km.

Parin viikon sisällä pitäis olla Oulussa. Jännittää, sano mummo ku kahavimerkkiä vaihto :D
Onnea uuden kulkupelin hankinnasta. Itse hankin myös saksasta oman pelin (kylläkin liikkeen kautta). Ainoa mitä itse myös joutuu ruveta taittelemaan on pohjapanssari.
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
sulemi
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 1:51 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sulemi »

Liikkeen (www.belcar.fi) kautta hommasin kans tuon.
Käsisuojat, kahvalämppärit ja pohjapanssarin laitan tuohon tässä talven mittaan. Muutenki pitää purkaa ja huoltaa tuo varmuuen vuoksi :roll:
eikait sole poka mikhän.
arska
Viestit: 67
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 9:01 am
Pyörä: Ktm 690 2013, Suzuki dr 650se -99 +muut
Paikkakunta: KURU

Viesti Kirjoittaja arska »

Voi että, tuon näköinenkö se dr olikin. On sitä hienoa alkaa rakentelemaan. Kun vilkaisen omaani kolhuista, ruosteista ja kulunutta reissukaveriani, muistin kuinka sekin silloin kiilteli ajaessani sen liikkeestä ulos 11km mittarissa. Nyt 180000 km myöhemmin kiilto on himmennyt, mutta edelleen se innostaa kun siihen lisäilee eri leluja.
Toivottavasti se pääse oikeaan ympäristöönsä eli suomalaiselle korpitaipaleelle, kun se raukka ei varmaan ole edellisessä elemässä nähnytkään soraa ja kuraa.
Nouskoon turve ja lentäköön pitkälle, eli hyviä kilometrejä
sulemi
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2008 1:51 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sulemi »

eikait sole poka mikhän.
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Stefat, keulaöljyt ja etujouset vihdoin vaihdettu.. :D

Etupyörän laakeri osoitti vaihtotarvetta, käykö SE mallin samat pyöränlaakerit kuin vanhempiin 650 Darraan....Nakkilan kuvasto tuntee ainakin vain yhden vaihtoehdon sen paremmin erittelemättä.


Etu oik 09267-15002 (Mitkä tämän mitat ovat..???)
Etu vas 62022RS

Taka vas 63032RS
Taka oik 63032RS

Takaratas 62052RS

Eli käykö nämä SE Darraan..?

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
...................................................................................................

Täällä taas antaa molemmille puolin eteen samat laakerit...*. 17X35X10 BEA x2 (60032RS)

ja Taakse 20X47X14 BEA x2 (62042RS)

+rataslaakeri 25X52X15 BEA x1 (62052RS)
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
kalle j
Viestit: 878
Liittynyt: Su Syys 17, 2006 10:59 am
Pyörä: R100GS ja R1100GS
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja kalle j »

Etusesta ei hajua, mutta takaset on nuo
20X47X14 BEA x2 (62042RS)
+rataslaakeri 25X52X15 BEA x1 (62052RS) (samat kuin freewindissä)

edit: edessä näyttäisi olevan samanlainen molemmin puolin, koosta ei kylläkään tietoa
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Joo takapää on ihan selvä homma...

itse asiassa kun mietin niin etupäässä on pakko olla erikokoiset, jarrulevun puolella pienempi akselin reikä kuin mittarin pyörittäjän puolella...Alpha Sport on väärässä melko varmasti tai ainakin vähän epätarkka.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

suzuki dr 650 se

Viesti Kirjoittaja canam »

Mietippä kerran vielä ja käy katsomassa. Itse en viitse lähteä ja varmistaa. Se paksumpi pää painuu laakeri sisäkehää vasten, luulisin.
Kyllä laakereissa on sama sisäreikä?
canam
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

suzuki dr 650 se

Viesti Kirjoittaja canam »

Tarkistin www.suzuki-pieces.com ja siinäkin oli 2kpl laakeria samalla
numerolla. Pieni tarkennus vielä; akselin paksumpi osa painaa
pyörittäjän keskiholkkiin ja se laakeriin. Näin se tais olla.
canam
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Niinpä taitaa olla...ensin on paksu osuus, sit vähän ohuempi ja sitten kierreosuus...eipä ole taas akseli vieressä.

No, tein jo helpon ja kalliin tavan ja tilasin etupään laakerit ja stefat RM Heinolle runkonumeron avulla.. :D
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

http://dr650.wikia.com/wiki/Main_Page

Yleistietopankki Darraan... :D

Melko makee toi magneeton ja öljynputsarin puolen suojus, tai kunnon suojarauta eteen alas...
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
Vastaa Viestiin