KTM LC4-E 400 Military

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

MIL
Pyörä: KTM 350 exc 2020 ex KTM Military

Re: KTM LC4-E 400 Military

Viesti Kirjoittaja MIL »

Mulla oli tuollainen ensimmäisenä pyöränä noin 5 vuotta. Ihan mukava ja helppo sillä oli pikkuteitä pörrätä, siihen se on parhaimmillaan. Ihan varsinaisena enskana en sitä pitäisi, ei minusta sovellu kovin hyvin enduroreittien ajeluun. Ja yli 80 km/h maanteillä matka-ajo on aika epämukavvaa. Aika hyvin taitaa saman ikäisen 640 osat käydä.
Helapää
Pyörä: Enska

Viesti Kirjoittaja Helapää »

Tattista.
Edeltävät pyörät olleet isoja möhköjä ja edeltävässä viestissä mainitulla pikku enskalla tarkoitan lähinnä isoa gessua huomattavasti sirompaa sorapätkille kelpaavaa halpaa kulkinetta.
Vauhdikas enduroreiteillä prääsääminen jääkööt sen paremmin osaaville kavereille joilla siihen kunnon vehkeet.
Muistatko yhtään paljoko tuli kilsoja koneeseen tuon 5 vuoden aikana? Ja oliko mitään suurempia murheita. Yksilöitähän nuo lienee enemmän mitä moni muu johtuen edeltävästä elämästään varusmiehen käytössä.
MIL

Viesti Kirjoittaja MIL »

Jotain 3 tkm vuodessa sillä ajelin ja noin 30tkm kohdilla meni kiertokangen laakeri ja mäntä. Yli 1000€ remontti siitä tuli kun samalla vaidettiin muita laakereita ja nokkaketju. Muuta vikaa siihen ei tuulut sinä aikana. Siihen oli vaihdettu Keihin fcr kaasari jolla varmasti oli piristävä vaikutus mutta sopivia säätöjä en meinannut oikeen siihen löytää, kaasun nopea avaus jotenkin pätki. Sopia välityksiä tuli myös aika paljon kokeiltua kun tehoja ei niin hirveästi ole. Ihan mukavat muistot siitä jäi, jotenkin persoonallisempi kun nykyajan ruiskukoneet.
Urpo
Pyörä: X-ADV 750, CRF 300L

Viesti Kirjoittaja Urpo »

Urpo kirjoitti: Su Maalis 18, 2018 6:34 pm Ja ongelmista kun kysyit nin mulla lähelle 40t ajettuna. Ainoa rikki mennyt on osa on nopeusmittari, vesipumpun laakerin ja tiivisteet vaihdoin varmuuden vuoksi.
Päivitänpä edellisen viestini: Mulla oli 18 vuotta käytössä ja n 55 tkm. Nokan laakeri porsi ihan lopussa ja moottori meni vaihtoon ja kohta luovuin pyörästä 2 v sitten. Kaikki talvet oli ajossa ja tein sillä 7 reissua Venäjällä. Kyllä 400:lla pystyi 110 matkanopeutta pitämään vaikkei muuta viriä ollut kuin avarrettu imu, isonnetut suuttimet ja tarvikevaimennin ilman etupönttöä.
MIL

Viesti Kirjoittaja MIL »

Kulkihan se hyvin yli 100 km/h mutta ainakin mulla jossain 90km/h alkoi sellainen ikävä pieni värinä että jaloista ja takapuolesta meni tunto. Riippuu varmaan välityksistä missä kohtaa se tullee.
Vastaa Viestiin