BMW R1300GS
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- jlohikoski
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:04 pm
- Pyörä: gs1150adv R1200gs
- Paikkakunta: Kauhajoki
BMW R1300GS
Tästä se lähtee, uuden isokessun ihmettely. Malli on ilmeisesti R1300GS.
Pitäisi periaatteessa olla täysin uusi malli, mutta paha on kuvista mennä sanomaan. On arveltu, että olisi vasta 2023 malli, mutta saa nähdä.
Näyttäisi olevan nykyistä mallia pienempi, vain vähän 8GS suurempi.
Pitäisi periaatteessa olla täysin uusi malli, mutta paha on kuvista mennä sanomaan. On arveltu, että olisi vasta 2023 malli, mutta saa nähdä.
Näyttäisi olevan nykyistä mallia pienempi, vain vähän 8GS suurempi.
Re: BMW R1300GS
Saksan lehdissä on jo jonkin aikaa spekuloitu M1300 GS msllilla, 17 tuuman etuvanteella. Enemmän katukäyttöön suunnatulla. Tuon alimman kuvan etupyörä näyttää pienehköltä?
Re: BMW R1300GS
Oiski niin että tulis 17/17 renkailla. Vois jengi laittaa rehellisesti Pilot Roadia tai Roadteväc 01 alle miettimättä että miltå se nyt näyttää muiden silmissä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Re: BMW R1300GS
Tuolla juttua suomeksi.
https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... ref=newest
Minä en kyllä noista kuvista pysty sanomaan, onko kelassa perinteiset teleskoopit, kuten tekstissä väitetään, vai Telelever. Kyllä tuonne katteen uumeniin musta iskari mahtuu piiloon, tuntuisi hullulta luopua Teleleveristä näin pitkän ajan jälkeen. Toki, kummallakin on hyvät puolensa ja puutteensa.
https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... ref=newest
Minä en kyllä noista kuvista pysty sanomaan, onko kelassa perinteiset teleskoopit, kuten tekstissä väitetään, vai Telelever. Kyllä tuonne katteen uumeniin musta iskari mahtuu piiloon, tuntuisi hullulta luopua Teleleveristä näin pitkän ajan jälkeen. Toki, kummallakin on hyvät puolensa ja puutteensa.
Re: BMW R1300GS
Kyllä tuossa teleleeveri on, tuossa ylimmässä kuvassa on ihan selkeästi näkyvissä alakolmion kaksi kiinnikepulttia
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
- jlohikoski
- Viestit: 207
- Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:04 pm
- Pyörä: gs1150adv R1200gs
- Paikkakunta: Kauhajoki
Re: BMW R1300GS
Moni on jo varmaan nähnytkin tämän, mutta tässä linkki melkein paljastettuun valmiin näköiseen uuteen kessuun.
https://www.motorcyclenews.com/news/new ... s-m1300gs/
https://www.motorcyclenews.com/news/new ... s-m1300gs/
Re: BMW R1300GS
no niin kaikki höpönassut
en oo ite gessu-miehiä mutta silmille tuli info live-julkaisusta
alku on jotain öyhötystä mutta noin kolmasosan jälkee aletaan päästä asiaan
https://www.youtube.com/live/IcwVYYWpsg ... oFRl&t=399
en oo ite gessu-miehiä mutta silmille tuli info live-julkaisusta
alku on jotain öyhötystä mutta noin kolmasosan jälkee aletaan päästä asiaan
https://www.youtube.com/live/IcwVYYWpsg ... oFRl&t=399
"Kuulut nyt ainutlaatuiseen READY TO RACE -ajatuksen innoittamaan Adventure -yhteisöön, jonka seikkailijat eivät tyydy arjen työmatka-ajoon."
Re: BMW R1300GS
Videolla kulkee niin kevyesti ja hallinnassa. Haettu keveyttä ja pienempää kokoa. Tehoa lisätty, niin ammattilaiset heittelevät pyörää miten haluavat. Tuo valouudistus on fiksu. Pakko ostaa uusi, ku kaikki sen tunnistaa.
Re: BMW R1300GS
Motobobin videon https://www.youtube.com/watch?v=hCHJozVbrJAmukaan etunen on edelleen 19". Mutta kevennystä on tullut 12 kg, painoa ajovalmiina 237 kg. Siihen kun laittaa laukut ja hieman matkakamaa niin massaa on kyllä edelleen, tosin niin on muissakin isoissa matkaenskoissa. Mutta hyvä juttu, kirittäjiä tarvitaan aina.
Ehkä tässä pitää alkaa silmäillä noita keskikokoisia, niissä on jo enemmän potkua kuin Kotarin 990:ssä aikanaan, ja painoa 30-40kg vähemmän. Harmi että niissä on suppeampi varustelu. Tourinkiin pidän aktiivivakkaria tarpeellisena, etenkin nyt kun siihen on tottunut. Motobobin videossa mainostettiin jotakin kamerapohjaista varoitussysteemiä. Vaikutti fiksulta vaikkei se ilmeisesti vakkaria korvaakaan. Tossa multin vakkarissa voisi olla kyllä varoitustoiminto aina päällä, eli jos etäisyys edellä olevaan ajoneuvoon pienenee liian nopeasti, se antaisi jonkin indikaation, vähän samaan tapaan kuin takatutka varoittaa vierelle tulijoista.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: BMW R1300GS
Mikä keskikokoinen on noin paljo 990A;a keveåmpi ja yli 100hv.Hanski T kirjoitti:Motobobin videon https://www.youtube.com/watch?v=hCHJozVbrJAmukaan etunen on edelleen 19". Mutta kevennystä on tullut 12 kg, painoa ajovalmiina 237 kg. Siihen kun laittaa laukut ja hieman matkakamaa niin massaa on kyllä edelleen, tosin niin on muissakin isoissa matkaenskoissa. Mutta hyvä juttu, kirittäjiä tarvitaan aina.
Ehkä tässä pitää alkaa silmäillä noita keskikokoisia, niissä on jo enemmän potkua kuin Kotarin 990:ssä aikanaan, ja painoa 30-40kg vähemmän. Harmi että niissä on suppeampi varustelu. Tourinkiin pidän aktiivivakkaria tarpeellisena, etenkin nyt kun siihen on tottunut. Motobobin videossa mainostettiin jotakin kamerapohjaista varoitussysteemiä. Vaikutti fiksulta vaikkei se ilmeisesti vakkaria korvaakaan. Tossa multin vakkarissa voisi olla kyllä varoitustoiminto aina päällä, eli jos etäisyys edellä olevaan ajoneuvoon pienenee liian nopeasti, se antaisi jonkin indikaation, vähän samaan tapaan kuin takatutka varoittaa vierelle tulijoista.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
- Viestit: 1230
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: Trek Roscoe 6
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: BMW R1300GS
Onhan tuo Gessun keula van ihan p*rkeleen ruma.
Eipä tuommoseen oo varaa ensimmäiseen 10 vuoteen, jospa se silmä tottuisi...
Eipä tuommoseen oo varaa ensimmäiseen 10 vuoteen, jospa se silmä tottuisi...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
Re: BMW R1300GS
Eiks kotarin 890 tarjoile yli 100 kaakkia? Mutta nythän on käynyt niin että 990 voidaan lukea jo tuohon keskikastiin kuten vaikka duksun desert x. "Isot" on sitten 1200 jne...mutta vähän huonosti kirjoitin, tarkoitin että nuo keskikokoiset olisivat kevyempiä kuin isot.Peltsi kirjoitti: ↑Pe Syys 29, 2023 7:20 amMikä keskikokoinen on noin paljo 990A;a keveåmpi ja yli 100hv.Hanski T kirjoitti:Motobobin videon https://www.youtube.com/watch?v=hCHJozVbrJAmukaan etunen on edelleen 19". Mutta kevennystä on tullut 12 kg, painoa ajovalmiina 237 kg. Siihen kun laittaa laukut ja hieman matkakamaa niin massaa on kyllä edelleen, tosin niin on muissakin isoissa matkaenskoissa. Mutta hyvä juttu, kirittäjiä tarvitaan aina.
Ehkä tässä pitää alkaa silmäillä noita keskikokoisia, niissä on jo enemmän potkua kuin Kotarin 990:ssä aikanaan, ja painoa 30-40kg vähemmän. Harmi että niissä on suppeampi varustelu. Tourinkiin pidän aktiivivakkaria tarpeellisena, etenkin nyt kun siihen on tottunut. Motobobin videossa mainostettiin jotakin kamerapohjaista varoitussysteemiä. Vaikutti fiksulta vaikkei se ilmeisesti vakkaria korvaakaan. Tossa multin vakkarissa voisi olla kyllä varoitustoiminto aina päällä, eli jos etäisyys edellä olevaan ajoneuvoon pienenee liian nopeasti, se antaisi jonkin indikaation, vähän samaan tapaan kuin takatutka varoittaa vierelle tulijoista.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: BMW R1300GS
Joo kaakkeja, mutta painossa ei eroa.Hanski T kirjoitti:Eiks kotarin 890 tarjoile yli 100 kaakkia? Mutta nythän on käynyt niin että 990 voidaan lukea jo tuohon keskikastiin kuten vaikka duksun desert x. "Isot" on sitten 1200 jne...mutta vähän huonosti kirjoitin, tarkoitin että nuo keskikokoiset olisivat kevyempiä kuin isot.Peltsi kirjoitti: ↑Pe Syys 29, 2023 7:20 amMikä keskikokoinen on noin paljo 990A;a keveåmpi ja yli 100hv.Hanski T kirjoitti: Motobobin videon https://www.youtube.com/watch?v=hCHJozVbrJAmukaan etunen on edelleen 19". Mutta kevennystä on tullut 12 kg, painoa ajovalmiina 237 kg. Siihen kun laittaa laukut ja hieman matkakamaa niin massaa on kyllä edelleen, tosin niin on muissakin isoissa matkaenskoissa. Mutta hyvä juttu, kirittäjiä tarvitaan aina.
Ehkä tässä pitää alkaa silmäillä noita keskikokoisia, niissä on jo enemmän potkua kuin Kotarin 990:ssä aikanaan, ja painoa 30-40kg vähemmän. Harmi että niissä on suppeampi varustelu. Tourinkiin pidän aktiivivakkaria tarpeellisena, etenkin nyt kun siihen on tottunut. Motobobin videossa mainostettiin jotakin kamerapohjaista varoitussysteemiä. Vaikutti fiksulta vaikkei se ilmeisesti vakkaria korvaakaan. Tossa multin vakkarissa voisi olla kyllä varoitustoiminto aina päällä, eli jos etäisyys edellä olevaan ajoneuvoon pienenee liian nopeasti, se antaisi jonkin indikaation, vähän samaan tapaan kuin takatutka varoittaa vierelle tulijoista.
Mutta eipä sotketa tätä enempää.
Mitään ei värähdä uuden Gessun kohdalla. Lienenkö rikki.
Paskapuhetta, mutta uskon.