KTM 950 superenduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
Tuossa on vissiin kuva? Eip näy mulla???? Ei voi kattoo venäjän googlestakaan, Kun on niin vanhakone ettei saa päivitettyä venäjänkieltä 
Kyllä mää yleensä kirjaudun, Kuten äsken. Mutta nyt näkyy
Kyllä mää yleensä kirjaudun, Kuten äsken. Mutta nyt näkyy
Viimeksi muokannut kymppivalve, Pe Maalis 02, 2007 4:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
adventure muka painava?
Ja samaisessa threadissa jo perutaan ko. huhua...Pasi kirjoitti:advriderin foorumilla näky olevan huhu että superiin olis tekeillä isompi tankki. Puuhamiehenä olisi KTM-Sommer ja koko 21...24 litraa.
huhuun
Hannu
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Totta turiset, oli liian hätäinen huomio ! KTM web sivuilta voi tarkistaa huollot ja takaisinkutsut. Tarvittavat VBK numerot sun muut löytyvät KTM:n luovutustodistuksesta. Siellä ei ainakaan ollut mitään mainintaa takaisinkutsuta, muttei välttämättä tarkoita etteikö silti olis ?Pasi kirjoitti:Jenkeissähän ei myyty 2006 mallin 990siä eli ktmusan viestistä ei voi päätellä josko homma koskisi myös Euroopassa myytyjä '06 990siä. En tunne asiaa tämän enempää mutta viisaammat valaiskoot
Takajarrut on kyllä suurella todennäköisyydellä samat kuin 950:ssa.
Kura lentää...
Niimpä, soittivat mullekin, jarrusäiliöön uus kansi ja ilmaus.Kipa kirjoitti: jarruvierailulle
Pönde käski paikalle kun otan pyörän ajoon?? Outo tyyppi, kuvittelee että se on koristeena hyllyllä.
En tu, sanoin, liikaa asfalttia, piikit menee,
Toisaalta, taas oon koittanut kovasti pidättäytyä. Juhannuksen jälkeen pystyin kahden viikon selibaattiin marraskuussa. Yritin viedä levottomat ajatukset muualle ja rakensin kiihkolla yläkerran vessaa. Sen jälkeen viikoittain olen hairahtunut.
Eilen oli uudemmoinen ajokaveri. Naapuri halus mukaan kelkkaurille ja spooriin mönkijällä. Menee muuten patikossa lujaa semmoinen neliveto.
Haen kannen autolla, jos se niin tärkeä on.
Ylävessat on pahoja. Meidän ylävessan remontti täyttää vuosia naisten päivänä. Ilmeisesti sillä ei ole tarvetta kun ei ole uudet kamat itsestään paikkaa hakenu! 
Kai mä nyt rospuuton aikana sen kopistelen.
Lisää off-topic: tekis mieli vaihtaa tukati isoon kottaraiseen...olenko sekaisin tai epänormaali?
-tuomas
Kai mä nyt rospuuton aikana sen kopistelen.
Lisää off-topic: tekis mieli vaihtaa tukati isoon kottaraiseen...olenko sekaisin tai epänormaali?
-tuomas
-tkk
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R
-
marko.virkajarvi
Eikös niitä voi valmistaa jos vuotuinen määrä jää alle 5000?Pasi kirjoitti:SE kannattaa ostaa kiireellä pois niin kauan kun niitä saa. Saastemömmöjen takia on vaara että koko keksintö katoaa markkinoilta tai muuttuu neitimäiseksi ruiskukoneeksi. Mun veikkaus on että kaasarillinen se on muutampi vuoden päästä harvinainen ja haluttu kampe.