Ducatilta GS haastaja 2010

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
timpuktu
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2007 1:49 pm
Pyörä: Elefant 750
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja timpuktu »

Minusta tuossa ei ole burgmanin kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää. Ei tuossa polvet osu yhteen vahingossakaan. Tiepyörä tuo kylläkin on. Puhtaasti.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''
-W-
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Loka 12, 2009 6:05 pm
Pyörä: Dune RR
Paikkakunta: Jyvässeutu

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja -W- »

No ei olekkaan, kunhan heitin.. :P

Mutta jotenkin aika oudon näköinen silti omaan silmään... Ducatit kun on yleensä niin pirun hienoja, mutta tämä on jotenkin... Hmm... .. erilainen nuori :lol:
Avatar
jmw
Viestit: 108
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 7:11 pm
Pyörä: GSA -06
Paikkakunta: Lahti

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja jmw »

Lahden mp-messuilla Multistradan ensiesittely
www.lahdenmpnayttely.fi
Avatar
matti
Viestit: 448
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 2:40 pm
Pyörä: KTM ADV640
Paikkakunta: Kello & Kerava

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja matti »

Iltasanomien kotisivuilla on tuore koeajovideo Ducati Multistradasta.
Kehuskelevat "pelinä", jolla voi ehkä mennä a***ltin ulkopuolellekin...
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja Å »

Omalla tavallaan ois kiinnostava peli käydä koeajelemassa, mutta taitaa olla melko heikot mahdollisuudet siihen täällä periferiassa - siis kaluston saatavuuden suhteen.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Aika raitis on minusta tuo hinta, tuohon rahaanhan saisi sekä 990 adven että 690 enskan.
Avatar
Å
Viestit: 1849
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2006 12:37 pm
Pyörä: Liian monta
Paikkakunta: Upper Sawo

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja Å »

Pasi kirjoitti:Aika raitis on minusta tuo hinta, tuohon rahaanhan saisi sekä 990 adven että 690 enskan.
Samaista asiaa taivastelin itsekin. Ei se Ducati sentään niin arvokas nimi ole...
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
TTA
Viestit: 1563
Liittynyt: Ma Syys 26, 2005 8:53 pm

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja TTA »

Tuli koeajettua tuo äss malli ja jos lyöntilappuja olis reilusti ylimäärästä niin ostasin heti. Harmillista että koeajopyöränä käytetään juurikin tuota S-mallia öhlinseillä kun perusmalli - joka on aika paljon halvempi - on Marzoccheilla. Luultavasti halvemmilla iskareilla on myös huonompi - miten paljon - ei voi tietää. Aika paljon ylihinnoiteltu kuitenkin mut toisaalta jos vertaa näihin kaikilla elektroniikan herkuilla varustettuihin matkasohviin niin eikös nekin ala maksaa lähemmäs kolmeekymppiä? Stereoita tuossa ei vielä ollut.
Hakahill
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 8:04 am
Pyörä: -
Paikkakunta: Salo

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja Hakahill »

S mallin hinta on germaaniassa noin 18 000 ja tämä muutettuna kotimaiseen arvonlisäkantaan tekee noin 18500. Tähän kun lasketaan autovero päälle niin päästään noin 24000 ekuun. Elikkä noin 4000 ekun verran hinnassa on Suomi-lisää. :oops: Jos nyt oikein ynnäsin.
Avatar
Pasi
Viestit: 3075
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
Pyörä: KTM690R/SM
Paikkakunta: Tornio

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Voikohan noita halvempia marsokkin iskareita simmata mieleisiksi. Jos kävis niin kai onnistuis alle 4 tonnin?
jarik
Viestit: 78
Liittynyt: La Heinä 09, 2005 1:47 pm
Pyörä: KTM 1190 Adventure
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ducatilta GS haastaja 2010

Viesti Kirjoittaja jarik »

Kovasti tuntuu Orgin Ducati-porukka noita Marzoccheja kertakäyttöiskareiksi haukkuvan. Ainakaan osaa niistä ei saa ehjänä auki ja shimmaamisen voi sitä myötä unohtaa. MS:n perusmallissa olevista ei ole tarkempaa tietoa.

Keväällä oli koeajokiertueella MS touring-versio, joka on alustansa puolesta sportin kaltainen napista säätyvine Öhlinseineen. Mukavan tuntuinen pyörä kerta kaikkiaan ja potkua riittää. Ihmettelen kyllä, kun tuota verrataan GS:aan ja mainitaan maasto-ominaisuuksistakin. Kyllähän tuolla varmaan isompia sorateitä ajelee, mutta oikeasti tuo on matka-supermoto. KTM 990 SMT (öhöm!) tai Triumph Tiger on parempi vertailukohta.
Vastaa Viestiin