Ducatilta GS haastaja 2010
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- timpuktu
- Viestit: 411
- Liittynyt: Ke Maalis 21, 2007 1:49 pm
- Pyörä: Elefant 750
- Paikkakunta: Oulunsalo
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Minusta tuossa ei ole burgmanin kanssa muuta yhteistä kuin kaksi pyörää. Ei tuossa polvet osu yhteen vahingossakaan. Tiepyörä tuo kylläkin on. Puhtaasti.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
No ei olekkaan, kunhan heitin..
Mutta jotenkin aika oudon näköinen silti omaan silmään... Ducatit kun on yleensä niin pirun hienoja, mutta tämä on jotenkin... Hmm... .. erilainen nuori
Mutta jotenkin aika oudon näköinen silti omaan silmään... Ducatit kun on yleensä niin pirun hienoja, mutta tämä on jotenkin... Hmm... .. erilainen nuori
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Lahden mp-messuilla Multistradan ensiesittely
www.lahdenmpnayttely.fi
www.lahdenmpnayttely.fi
- matti
- Viestit: 448
- Liittynyt: Su Touko 29, 2005 2:40 pm
- Pyörä: KTM ADV640
- Paikkakunta: Kello & Kerava
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Iltasanomien kotisivuilla on tuore koeajovideo Ducati Multistradasta.
Kehuskelevat "pelinä", jolla voi ehkä mennä a***ltin ulkopuolellekin...
Kehuskelevat "pelinä", jolla voi ehkä mennä a***ltin ulkopuolellekin...
- matti
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
----------------------------
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki"
Aaro Hellaakoski (1893-1952, alunperin oululainen runoilija, maantieteilijä)
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Omalla tavallaan ois kiinnostava peli käydä koeajelemassa, mutta taitaa olla melko heikot mahdollisuudet siihen täällä periferiassa - siis kaluston saatavuuden suhteen.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Aika raitis on minusta tuo hinta, tuohon rahaanhan saisi sekä 990 adven että 690 enskan.
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Samaista asiaa taivastelin itsekin. Ei se Ducati sentään niin arvokas nimi ole...Pasi kirjoitti:Aika raitis on minusta tuo hinta, tuohon rahaanhan saisi sekä 990 adven että 690 enskan.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Tuli koeajettua tuo äss malli ja jos lyöntilappuja olis reilusti ylimäärästä niin ostasin heti. Harmillista että koeajopyöränä käytetään juurikin tuota S-mallia öhlinseillä kun perusmalli - joka on aika paljon halvempi - on Marzoccheilla. Luultavasti halvemmilla iskareilla on myös huonompi - miten paljon - ei voi tietää. Aika paljon ylihinnoiteltu kuitenkin mut toisaalta jos vertaa näihin kaikilla elektroniikan herkuilla varustettuihin matkasohviin niin eikös nekin ala maksaa lähemmäs kolmeekymppiä? Stereoita tuossa ei vielä ollut.
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
S mallin hinta on germaaniassa noin 18 000 ja tämä muutettuna kotimaiseen arvonlisäkantaan tekee noin 18500. Tähän kun lasketaan autovero päälle niin päästään noin 24000 ekuun. Elikkä noin 4000 ekun verran hinnassa on Suomi-lisää.
Jos nyt oikein ynnäsin.
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Voikohan noita halvempia marsokkin iskareita simmata mieleisiksi. Jos kävis niin kai onnistuis alle 4 tonnin?
-
jarik
- Viestit: 78
- Liittynyt: La Heinä 09, 2005 1:47 pm
- Pyörä: KTM 1190 Adventure
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Ducatilta GS haastaja 2010
Kovasti tuntuu Orgin Ducati-porukka noita Marzoccheja kertakäyttöiskareiksi haukkuvan. Ainakaan osaa niistä ei saa ehjänä auki ja shimmaamisen voi sitä myötä unohtaa. MS:n perusmallissa olevista ei ole tarkempaa tietoa.
Keväällä oli koeajokiertueella MS touring-versio, joka on alustansa puolesta sportin kaltainen napista säätyvine Öhlinseineen. Mukavan tuntuinen pyörä kerta kaikkiaan ja potkua riittää. Ihmettelen kyllä, kun tuota verrataan GS:aan ja mainitaan maasto-ominaisuuksistakin. Kyllähän tuolla varmaan isompia sorateitä ajelee, mutta oikeasti tuo on matka-supermoto. KTM 990 SMT (öhöm!) tai Triumph Tiger on parempi vertailukohta.
Keväällä oli koeajokiertueella MS touring-versio, joka on alustansa puolesta sportin kaltainen napista säätyvine Öhlinseineen. Mukavan tuntuinen pyörä kerta kaikkiaan ja potkua riittää. Ihmettelen kyllä, kun tuota verrataan GS:aan ja mainitaan maasto-ominaisuuksistakin. Kyllähän tuolla varmaan isompia sorateitä ajelee, mutta oikeasti tuo on matka-supermoto. KTM 990 SMT (öhöm!) tai Triumph Tiger on parempi vertailukohta.