Yamaha XT 250 -82

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

krre
Viestit: 22
Liittynyt: Pe Syys 26, 2008 9:50 pm
Pyörä: XT 550, SR 500
Paikkakunta: Kuopio

Yamaha XT 250 -82

Viesti Kirjoittaja krre »

Onko kenelläkään tietoa kyseisestä pyörästä? Onko varaosia vielä saatavilla?

Myynnissä näkyisi olevan tuolla nettimotossa yksi yksilö, pitkään miettinyt käynkö hakemassa pois.
Avatar
JIIÄSSÄ
Viestit: 1111
Liittynyt: To Syys 22, 2005 9:50 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Yamaha XT 250 -82

Viesti Kirjoittaja JIIÄSSÄ »

Lienee lähes yhtä harvinainen kuin kun mun xt550...Kedolta saksasta löytyy tuohonkin kaikkea, tuleva keräilyharvinaisuus.
DR650 SEW+RM 250+Pappatunturi 1973+ Solifer SM 1980
enska5
Viestit: 13
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2009 12:31 pm
Pyörä: DR650SE
Paikkakunta: Salo

Re: Yamaha XT 250 -82

Viesti Kirjoittaja enska5 »

Mulla oli parivuotta tuommoinen.++++kevyt,helppo käynnistää.-----voimavarat, ei helposti kulje100kmh
Vastaa Viestiin