Jakke N kirjoitti:JIIÄSSÄ kirjoitti:Mikäs malli Fatbar on?...mittasitko paljonko korottaa vakiotankoon nähden, vaijereissa taitaa hyvin riittää mittaa...
Malli on Biltema ja samasta hyllystä siihen raiserit. Korotus näkyy kuvassa + ennestään oli jo muutama prikka vanhojen kiinnikkeiden alla. Todella miellyttävä ajoasento. Vaijerit riitti mainiosti. Ei ollut kallis sijoitus, mutta kannatti. Ja tuli samalla eliminoitua ja voideltua nuo temppuilevat katkaisijat.
Jakke et sattuisi muistamaan mikä malli Bilteman tangoista tuo on? Kasselin bilteman webbisivua fatbar mielessä eikä siellä satu olemaan tuonnäköistä enää... onkohan myyty loppuun vai oonko taas vaan puusilmä?
edit: vai onko se sittenkin tämä nettikuvaston tanko:
------------
OHJAUSTANKO ALUMIINIA 28,6MM
Alumiininen ohjaustanko (ei poikkipienaa) , jossa 28,6 mm oversize kiinnitys.
Kevyt malli, valmistettu 7075 T6 alumiinista, joka on erittäin vahvaa ja kestävää. Kullanvärinen. Leveys: 802 mm. Korkeus: 99 mm. Sweep: 54. Tuotenro 82263
------------
Katselin Jaken kuvia Bilteman tangosta ja tuo kuvaston maininta "kullanvärinen" hämää, niissä kuvissa kun tangon väritys on enemmän hopeaanpäin...