Paljon tuossa jaksamisessa on omalla ajotekniikallakin tekemistä. Itse ainakin huomannut, että jos on rata mikä on mieleinen ajaa, niin jaksaa hyvin. Sitten taas jos ajo on yhtä taistelua ja väkisin vääntämistä, niin väsy tulee. Kumma juttu


Jarruihin liittyen ei mielestäni ole säännöissä että takajarru pitäisi olla polkimella. Jarruja ei kuitenkaan saanut yhdistää ja olikohan että yhdelle akselille sai olla vain yksi jarru. Kannattaa ehkä kuitenkin koittaa ne yleiset säännöt tavata läpi. Pelkän CC.n alta ei noita teknisiä löydy. CC:ssähän ei jarruvaloa tarvitse. Ajetaan siellä krosseillakin...
Aika hyvin nuo ohitukset menee pääsääntöisesti. Etenkin jos on leveämpää rataa missä on useampi ajolinja, niin kyllä sieltä nopeammat aika heittämällä ohikin tulee. Kyllähän sitä kannattaa pyrkiä ajamaan omaa ajolinjaa ihan jo sujuvuuden ja kellonkin takia. Vaappumisia ja horjumisia sen sijaan tulee väkisinkin eikä niille mitään mahda. Eipä noissa karkeloissa ole kolareita liiemmin ollut.
Ainakaan itse en kyllä ehdi tööttäillä, sen sijaan tuo kaasun käyttö on ihan toimiva tapa. Tosin voihan sillä hämätä samalla kierroksellakin olevaa ohitettavaa

Lähde vaan ihmeessä koittamaan. Hauskaa puuhaa tuo on!