Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kairaaja
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2021 8:55 am
Pyörä: Honda CRF300l

Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Kairaaja »

Tuotemerkiltä tullut moinen laite. Itse olen Milwaukeen miehiä, koska muutama laite löytyy. Onko surauttelijoilla kellään vielä moista kampetta. Pienehkö piha (800neliötä) miinus rakennus ja istutukset kyllä puoltaa akkuleikkuriin. Ei vaan halua enään kantaa pensaa ruohonleikkueiin, plus muut huollot, no en ole kyllä muutenkaan huoltanut laitosta :D.
Avatar
Totti
Viestit: 1073
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2012 4:02 pm
Pyörä: Tenere 700
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Totti »

Milwaukeesta ei kokemuksia mutta Ryobin akkuleikkurin laitoin tälle kesälle.
Polttomoottorileikkuriin verrattuna laite on huomattavasti kevyempi käsitellä ja paljon hiljaisempi.
Leikkuuleveys on vähän kapeampi ja bioterä ei mielestäni silppua niin hyvin mitä polttomoottorileikkurissa.

Laitteiden ilmoitettuihin neliömääriin kannattaa suhtautua varauksella.
Ainakin meidän laitteen akut riittävät jos nurmikko on kuiva ja lyhyt.
Märkä ja pitkähkö nurmikko kuluttaa yli kaksi sarjaa akkuja.

Mutta ei ole halua palata takaisin vanhaan.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori

Exät: TransAlp, Africa Twin, 950 Adv, 990 Adv

https://www.kuraukot.fi/
Avatar
Juice
Viestit: 799
Liittynyt: Pe Syys 23, 2005 7:38 pm
Pyörä: RD07A
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Juice »

Osta suoraan robotti. Viime kesänä ostin ja tässäkin voi sanoa että vanhaan ei paluuta. Jää ne parhaat kesäillat muuhun järkevämpään käyttöön :wink:
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Kairaaja
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2021 8:55 am
Pyörä: Honda CRF300l

Re: Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Kairaaja »

Juice kirjoitti: Su Kesä 05, 2022 7:31 pm Osta suoraan robotti. Viime kesänä ostin ja tässäkin voi sanoa että vanhaan ei paluuta. Jää ne parhaat kesäillat muuhun järkevämpään käyttöön :wink:
Kaverillani ollut nyt 6v.robotti, toiminut täydellisesti. Itse pidän robottia hiukan kalliina laitteena ja tykkään kyllä touhuta pihahommia.
vapaaduunari
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Elo 20, 2018 6:17 pm
Pyörä: BMW F800GS
Paikkakunta: Napapiirin tuntumassa

Re: Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja vapaaduunari »

Olen myös Milwaukeen miehiä. :D Autokorjaamokäytössä olivat ainoita luottovehkeitä. Kalliita, mutta toimivat ja kestävät.
Itse en Ryobia kyllä laittais.
Kahta en vaihda - pikkuteitä ja Bemaria.
Kairaaja
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2021 8:55 am
Pyörä: Honda CRF300l

Re: Milwaukeen akkuruohonleikkuri

Viesti Kirjoittaja Kairaaja »

Milkkarilta tuli tälle kesää 18v.akkukompura. Pitihän se hommata. Ei ollenkaan lelun oloinen. Painaa akun kanssa 4kg. Meillä taloudessa 2autoa, 2 moottoripyörää, 4 polkypyörää. Sitten vielä 6v. kaksoset jotka tykkää vesileikkikaluilla mökillä lorkkia. Kovalle käytölle menee. Aikaisemmin hommat hoidettu pienellä makitan kompuralla, vitutti roudata sitä mökillä ja sen sähköjohdon ja letkun kanssa.
Vastaa Viestiin