Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Hei!
Olen opintoni päättänyt rakennusinsinööri jonka ensimmäinen virallinen työpaikka sijoittuu Espoon Kauniaiseen. Etsin asuntoa/huonetta/kattoa pääni päälle kesän ajaksi, toukokuun alusta elokuun loppuun saakka.
Kriteerit asunnon tai huoneen tasosta eivät ole kummoiset, sillä tulisin oleilemaan asunnossa lähinnä arkipäivisin.
Plussana tietenkin mainittakoon moottoripyöräilyyn suopeasti suhtauva isäntäperhe tai asuinseutu.
Parhaiten minut tavoittaa puhelimitse 040 5866795, Mikko Salmi
Olen opintoni päättänyt rakennusinsinööri jonka ensimmäinen virallinen työpaikka sijoittuu Espoon Kauniaiseen. Etsin asuntoa/huonetta/kattoa pääni päälle kesän ajaksi, toukokuun alusta elokuun loppuun saakka.
Kriteerit asunnon tai huoneen tasosta eivät ole kummoiset, sillä tulisin oleilemaan asunnossa lähinnä arkipäivisin.
Plussana tietenkin mainittakoon moottoripyöräilyyn suopeasti suhtauva isäntäperhe tai asuinseutu.
Parhaiten minut tavoittaa puhelimitse 040 5866795, Mikko Salmi
- Liitteet
-
- DSCN0513.JPG
- Mikko
- (2.36 MiB) Tiedosto ladattu 116 kertaa
- jonkko
- Viestit: 3551
- Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
- Pyörä: KTM 640 Adventure
- Paikkakunta: Pargas
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Ei mulla kämppää ole sulle,mutt onnittelen valmistumisen takia.
Eli onneks olkoon inssipapereista
Eli onneks olkoon inssipapereista
Team kahajo
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Kyll se siitä menee
http://www.youtube.com/user/TheJonkko?feature=mhsn
http://sites.google.com/site/dustywobblssnow/
http://picasaweb.google.fi/lekasora/
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Vois kannattaa kysyä paikalliselta opiskelija-asuntosäätiöltä. Eli http://www.hoas.fi/
Kesän ajaksi varmaan löytyy kortteereja, voisin kuvitella.
Kesän ajaksi varmaan löytyy kortteereja, voisin kuvitella.
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Kiitoksia vinkistä.
Hakemus on lähetetty HOAS:lle.
Varmasti kaikkein edukkain ja viihdyttävin vaihtoehto tosin olisi päästä jonnekin omakotitalon päätyyn ym...
Hakemus on lähetetty HOAS:lle.
Varmasti kaikkein edukkain ja viihdyttävin vaihtoehto tosin olisi päästä jonnekin omakotitalon päätyyn ym...
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Onneksi olkoon, et siis kuulu siihen ryhmään rakennusinssejä jotka eivät saa duunia, tästä oli Hesarissa eilen juuri esimerkkitapaus.
Harmi että joudut muuttamaan Espooseen, parempiakin paikkoja on tämän lajin harrastajille asua....
Harmi että joudut muuttamaan Espooseen, parempiakin paikkoja on tämän lajin harrastajille asua....
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.
Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.
Kiitokset vain vinkeistä.
Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.
Terveisin Mikko..
Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.
Kiitokset vain vinkeistä.
Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.
Terveisin Mikko..
- daddy0
- Viestit: 892
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Kun kerran kulmille olet tulossa, niin lähdepä ainakin tälle reissulle mukaan: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 45;t=98081 Ja eiköhän sitä ajoseuraa muutenkin löydy kesän aikana.
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Ai ai. Kyseisenä viikonloppuna ajatuksena olisi roudailla tavaroita tänne Espooseen. Katson miten saan asiani junailtua ja otan sitten mahdollisesti privalla suhun yhteyttä.daddy0 kirjoitti:Kun kerran kulmille olet tulossa, niin lähdepä ainakin tälle reissulle mukaan: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 45;t=98081 Ja eiköhän sitä ajoseuraa muutenkin löydy kesän aikana.
Ps. Pegason tankkausväli on mulla noin 220 km.
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Ei Kauniaisista kovin pitkä matka ole sopivien sorateiden pariin. Ja kun täältä vielä pääsee konetietä joka suuntaan niin sitä ollaan aika äkkiä jo 50 kilsan päässä josta "se oikea" Suomi alkaa.Maikki_S kirjoitti:HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.
Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.
Kiitokset vain vinkeistä.
Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.
Terveisin Mikko..
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Joo, "piki"tietä jonnekkin karkkilan, hämeenlinnan tms suuntaan niin jo lelepottaa...karmolis kirjoitti:Ei Kauniaisista kovin pitkä matka ole sopivien sorateiden pariin. Ja kun täältä vielä pääsee konetietä joka suuntaan niin sitä ollaan aika äkkiä jo 50 kilsan päässä josta "se oikea" Suomi alkaa.Maikki_S kirjoitti:HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.
Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.
Kiitokset vain vinkeistä.
Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.
Terveisin Mikko..
-aapo
-too Big to fail-
Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi
Juu tarttee tutkailla jos sais tuon hakkapeliitan conffailtua kuntoon tai sitten tuolla näyttövikaisella Magellanilla tekisi reissuja. Luulis ainakin et noita siirtymiä SALO-ESPOO ja toistapäin voisi ajella hyvinkin runsaasti hiekkateihin painottuen.