Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Hei!
Olen opintoni päättänyt rakennusinsinööri jonka ensimmäinen virallinen työpaikka sijoittuu Espoon Kauniaiseen. Etsin asuntoa/huonetta/kattoa pääni päälle kesän ajaksi, toukokuun alusta elokuun loppuun saakka.

Kriteerit asunnon tai huoneen tasosta eivät ole kummoiset, sillä tulisin oleilemaan asunnossa lähinnä arkipäivisin.
Plussana tietenkin mainittakoon moottoripyöräilyyn suopeasti suhtauva isäntäperhe tai asuinseutu.


Parhaiten minut tavoittaa puhelimitse 040 5866795, Mikko Salmi
Liitteet
DSCN0513.JPG
Mikko
(2.36 MiB) Tiedosto ladattu 116 kertaa
Avatar
jonkko
Viestit: 3551
Liittynyt: To Elo 03, 2006 9:55 pm
Pyörä: KTM 640 Adventure
Paikkakunta: Pargas

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Ei mulla kämppää ole sulle,mutt onnittelen valmistumisen takia.

Eli onneks olkoon inssipapereista :P
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Vois kannattaa kysyä paikalliselta opiskelija-asuntosäätiöltä. Eli http://www.hoas.fi/

Kesän ajaksi varmaan löytyy kortteereja, voisin kuvitella.
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Kiitoksia vinkistä.
Hakemus on lähetetty HOAS:lle.

Varmasti kaikkein edukkain ja viihdyttävin vaihtoehto tosin olisi päästä jonnekin omakotitalon päätyyn ym...
Avatar
pantse
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Elo 26, 2005 2:37 pm
Pyörä: polkupyörä

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja pantse »

Onneksi olkoon, et siis kuulu siihen ryhmään rakennusinssejä jotka eivät saa duunia, tästä oli Hesarissa eilen juuri esimerkkitapaus.

Harmi että joudut muuttamaan Espooseen, parempiakin paikkoja on tämän lajin harrastajille asua....
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.

Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.

Kiitokset vain vinkeistä.

Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.

Terveisin Mikko..
Avatar
daddy0
Viestit: 892
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:13 am
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Kun kerran kulmille olet tulossa, niin lähdepä ainakin tälle reissulle mukaan: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 45;t=98081 Ja eiköhän sitä ajoseuraa muutenkin löydy kesän aikana.
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

daddy0 kirjoitti:Kun kerran kulmille olet tulossa, niin lähdepä ainakin tälle reissulle mukaan: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 45;t=98081 Ja eiköhän sitä ajoseuraa muutenkin löydy kesän aikana.
Ai ai. Kyseisenä viikonloppuna ajatuksena olisi roudailla tavaroita tänne Espooseen. Katson miten saan asiani junailtua ja otan sitten mahdollisesti privalla suhun yhteyttä.
Ps. Pegason tankkausväli on mulla noin 220 km.
karmolis
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 2:40 pm
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Maikki_S kirjoitti:HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.

Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.

Kiitokset vain vinkeistä.

Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.

Terveisin Mikko..
Ei Kauniaisista kovin pitkä matka ole sopivien sorateiden pariin. Ja kun täältä vielä pääsee konetietä joka suuntaan niin sitä ollaan aika äkkiä jo 50 kilsan päässä josta "se oikea" Suomi alkaa.
Avatar
aapo
Viestit: 819
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 9:18 pm
Pyörä: DR 750 S
Paikkakunta: Espoo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja aapo »

karmolis kirjoitti:
Maikki_S kirjoitti:HOAS:lta tulikin melkein samantien vuokratarjous Juusintieltä Kauniaisista. Neljän huoneen soluasunto-kokonaisuus jossa jokaiselle vuokralaiselle on oma kylppäri. Vuokraa pyytävät tuosta 289 €, jota pidän suht kohtuullisena. Kuuluuhan tuohon hintaan vesi ja sähkö.

Niin, eihän tuo kolkka niitä parhaimpia ajonautintoja tarjoa samalla tavalla kuin muualla. Hiekkateitä löytääkseen pitää varmaankin aikamoisia siirtymiä ajella.

Kiitokset vain vinkeistä.

Opinnoista kun jutellaan, niin tuntui kevään aikana siltä, että työpaikan saanti oli tuskallisempaa kuin opintojen suorittaminen loppuun.
Syksyllä on ilmeisesti muutto edessä Saloon emäntäkokelaan kanssa saman katon alle. Tuolloin ovat sitten tutut ja ei niin tutut hiekkatie paremmin saatavilla.

Terveisin Mikko..
Ei Kauniaisista kovin pitkä matka ole sopivien sorateiden pariin. Ja kun täältä vielä pääsee konetietä joka suuntaan niin sitä ollaan aika äkkiä jo 50 kilsan päässä josta "se oikea" Suomi alkaa.
Joo, "piki"tietä jonnekkin karkkilan, hämeenlinnan tms suuntaan niin jo lelepottaa... :lol:

-aapo
-too Big to fail-
Avatar
Maikki_S
Viestit: 788
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 4:13 pm
Pyörä: KTM 690R evo2
Paikkakunta: Salo

Re: Halutaan vuokrata huone/asunto ESPOOSTA kesäksi

Viesti Kirjoittaja Maikki_S »

Juu tarttee tutkailla jos sais tuon hakkapeliitan conffailtua kuntoon tai sitten tuolla näyttövikaisella Magellanilla tekisi reissuja. Luulis ainakin et noita siirtymiä SALO-ESPOO ja toistapäin voisi ajella hyvinkin runsaasti hiekkateihin painottuen.
Vastaa Viestiin