OruxMaps ja Android-vehje navina, ohjeentapainen

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: OruxMaps ja Android-vehje navina, ohjeentapainen

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Kuinkas, löytyykö noita venäjän sotilaskarttoja Oruxiin? Olis mukava ajella joskus periaatteella, kyllä ennen sotaa tästä meni tie.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 744
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: OruxMaps ja Android-vehje navina, ohjeentapainen

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

Pitkästä aikaa taas foorumilla ja tämäkin perustamani ketju löytyi. Ollut viimeisen vuoden aikana mopoilut vähissä, mutta nyt taas kävin heittämässä muutaman päivän reissun Oruxilla.

Hyvin toimi edelleen. Joku valitteli kaatumista; en tiedä mistä voi johtua, mutta minulla ei ole kaatunut kertaakaan ja olen varmaan likemmäs 10 000 kilometriä tällä ajellut niin Suomessa, Venäjällä, Virossa, Latviassa kuin Liettuassakin.

Kuten taisin avausviestissä sanoa, niin ehkäpä tuo puhelimen kiinnitys mopoon tarranauhalla auttaa tuohon tärinään, koska minulla on sama luuri ollut alusta asti käytössä ja edelleen toimii vaikka on saanut kyllä vettä, pölyä, kylmää ja kuumaa. Ei siitä ainakaan ihan kaikki tärinä varmaan tule läpi.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
tomppu7
Viestit: 127
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 7:35 am
Paikkakunta: vantaa

Re: OruxMaps ja Android-vehje navina, ohjeentapainen

Viesti Kirjoittaja tomppu7 »

Jokke Espoosta kirjoitti:Pitkästä aikaa taas foorumilla ja tämäkin perustamani ketju löytyi. Ollut viimeisen vuoden aikana mopoilut vähissä, mutta nyt taas kävin heittämässä muutaman päivän reissun Oruxilla.

Hyvin toimi edelleen. Joku valitteli kaatumista; en tiedä mistä voi johtua, mutta minulla ei ole kaatunut kertaakaan ja olen varmaan likemmäs 10 000 kilometriä tällä ajellut niin Suomessa, Venäjällä, Virossa, Latviassa kuin Liettuassakin.

Kuten taisin avausviestissä sanoa, niin ehkäpä tuo puhelimen kiinnitys mopoon tarranauhalla auttaa tuohon tärinään, koska minulla on sama luuri ollut alusta asti käytössä ja edelleen toimii vaikka on saanut kyllä vettä, pölyä, kylmää ja kuumaa. Ei siitä ainakaan ihan kaikki tärinä varmaan tule läpi.
Vieläkö tuo ketjun avaus viesti toimii neuvoina. Ajattelin justiin tutustua tähän hommaan. Sopiiko näihin ohjelmiin ja neuvoihin esim tuo TET reitti tiedosto.
Avatar
Jokke Espoosta
Viestit: 744
Liittynyt: Ke Touko 02, 2012 8:32 am
Pyörä: Poljettava
Paikkakunta: Häme

Re: OruxMaps ja Android-vehje navina, ohjeentapainen

Viesti Kirjoittaja Jokke Espoosta »

En ole pariin vuoteen tätä asentanut uuteen puhelimeen, mutta toiminee ainakin pääosin noin ja tähänkin ketjuun oli tainnut tulla tarkennuksia niiltä jotka ovat hommaa tehneet äskettäin. Ohjelma syö mitä tahansa .gpx:ää, myös TET-reittejä.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
Vastaa Viestiin