Borbro -penkkiä kellään ?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Onko kokemuksia Borbron valmistamista moottoripyörän penkeistä? Miten istuu pyörään, ja miten toimii toimitukset ym?
Tuossa käsittääkseni ei tarvitse lähettää vanhaa runkoa firmaan, vaan uuden penkin saa runkoineen. Hinnaltaan on kilpailukykyinen.

www.borbro.com
Jaakkima
Viestit: 32
Liittynyt: To Elo 25, 2005 11:50 am
Pyörä: Bmw 1100Gs
Paikkakunta: Pori

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Tilasin nyt talvella penkin 1100 gessuun. Minulla ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Istuu hyvin ja on juuri sellainen kuin piti. Kommunikaatio toimi hyvin ja kaveri oli lähettänyt penkin minulle ennenkuin olin ehtinyt lähettää hänelle rahaa. Ainakin minun pyörääni sai säädettyä korkeutta lisää sekä hieman tukevammat pehmusteet (tota elopainoa kun on ☺). Ei tarvinnut lähettää vanhaa penkkiä sinne. Iso plussa minulta.
katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Sivuilla ei puhuta mitään geelipehmusteesta. Onko omassasi sellainen, ja mikä oli toimitusaika? Ei vaikuta olevan samanlainen brändi kuten Baehr, Kahedo yms.
Jaakkima
Viestit: 32
Liittynyt: To Elo 25, 2005 11:50 am
Pyörä: Bmw 1100Gs
Paikkakunta: Pori

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Omassa ei ole geelipehmustetta. En tainnut edes kysyä onko saatavilla. Toimitusaika oli alle viikon ja eikä valmistamiseen mennyt montaa päivää. Olisiko ollut alle kaksi viikkoa siitä kun ilmoitin millaisen penkin haluan niin oli jo kotiovella.
katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Ok. Kiitos tiedoista.
Avatar
57pannu
Viestit: 102
Liittynyt: Su Marras 08, 2009 7:41 pm
Pyörä: CR500,WLA42,FLH57, FLHST,YZ,TR, EXC, HVA
Paikkakunta: Kajaani

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja 57pannu »

Vanhaa aihettaa lämmitellään, minkälainen oli penkin korkeus, verrattuna alkuperäiseen?
Ehyttä ei kannata korjata
katuensio
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 7:55 pm
Pyörä: BMW R1200GS LC -13
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Borbro -penkkiä kellään ?

Viesti Kirjoittaja katuensio »

Tuli tilattua Top Sellerien penkki, eli ei kokemusta Borbrosta. Sen verran voin mainita, että vaikka TS:n penkki oli normikorkuinen, se oli kuitenkin hieman leveämpi kuin alkuperäinen. Näinollen haarat olivat hieman enemmän levällään, joten penkkiä piti pitää ala-asennossa, ettei tarvinnut paikallaan ollessa varvistella. Tämä huomioitavaksi.
Vastaa Viestiin